Ako imate potvrđeno iskustvo i uspješne rezultate u upravljanju i kontroli kompleksnim procesima nabava i isporuka, osobito u području upravljanja, aktivnog sudjelovanja i kontroli cjelokupnog procesa pregovaranja i ugovaranja vanjske usluge, a pritom imate i strast i stručnost u svom području – napravite sljedeći korak u razvoju svoje profesionalne karijere i pridružite se jednom od vodećih regionalnih isporučitelja ICT usluga kao.

Voditelj odjela nabave i isporuke (m/ž)
u Zagrebu

Temeljna zaduženja i odgovornosti su efikasno upravljanje Odjelom, procesima, aktivnostima i odgovornostima Odjela s posebnim naglaskom na upravljanje, sudjelovanje i kontrolu procesa pregovaranja i ugovaranja vanjske usluge za potrebe projekata i funkcioniranja Društva.

Osnovna zaduženja uključuju:
  • upravljanje Odjelom i kontinuirana kontrola provedbe svih poslova i aktivnosti iz nadležnosti Odjela
    • nabava, skladištenje i isporuka opreme za potrebe projekata
    • koordinacija logističke podrške u nabavi i isporuci opreme za potrebe projekata
    • izvješćivanje ključnih dionika u realizaciji projektnih nabava i isporuka opreme
    • skladišno poslovanje
    • dokumentiranje nabave i isporuke
    • osiguranje zadovoljstva kupca u izvršenju isporuka opreme
    • osiguranje profesionalne poslovne komunikacije sa svim ključnim dionicima (internim i vanjskim) u procesu nabave i isporuke
  • upravljanje, sudjelovanje i kontrola procesa nabave opreme za projektne potrebe i za potrebe funkcioniranja tvrtke
  • upravljanje, sudjelovanje i kontrola procesa pregovaranja i ugovaranja vanjske usluge za projektne potrebe i potrebe funkcioniranja tvrtke
  • planira, upravlja i kontrolira realizaciju troškova Odjela
  • upravlja, kontrolira, mjeri i unaprjeđuje efikasnost procesa i ljudskih potencijala Odjela
  • planira razvoj ljudskih potencijala Odjela
  • odgovara za funkcioniranje Odjela u svim segmentima
Od kandidata očekujemo:
  • menadžersko iskustvo i znanje u upravljanju procesima i ljudskim potencijalima
  • vrhunske pregovaračke sposobnosti, komunikacijske i prezentacijske vještine
  • sposobnosti timskog rada, analitički i proaktivni pristup rješavanju problema i konflikata
  • sposobnost pravovremenog donošenja odgovarajućih menadžerskih odluka
  • posvećenost, ustrajnost i usmjerenost ostvarenju rezultata
  • potvrđeno iskustvo i znanje kroz ostvarene rezultate iz područja nabave i isporuke, pregovaranja i ugovaranja vanjske usluge
  • informatička pismenost u korištenju suvremenih tehnologija i alata
  • aktivno služenje engleskim jezikom u poslovnoj komunikaciji
  • poznavanje drugog stranog jezika (poželjno)

Nudimo Vam priliku za daljnji razvoj karijere i ostvarenje uspješnih rezultata u poslovnom okruženju koje se kontinuirano mijenja i prilagođava tržišnim uvjetima, stimulativna primanja (ovisna o rezultatima i uspješnosti poslovanja kojim upravljate), te mogućnost daljnjeg osobnog i profesionalnog usavršavanja.

Vaš uspjeh je ograničen prvenstveno Vašom sposobnošću, kapacitetom i ustrajnošću.

Ako ste spremni zajedno s nama graditi svoju i našu uspješnu budućnost, rado ćemo vam pružiti priliku i povjerenje - pošaljite nam svoju prijavu najkasnije do 03.07.2017. godine.


Oglasnik grupacija:
posao.hr oglasnik.hr auti.hr edukacija.hr
Pomozite poboljšati Posao.hr Pošaljite nam svoje komentare