Pregledavate arhivu oglasa objavljenih na www.posao.hr.
Ovaj oglas je istekao 05.12.2021. i više nije aktivan.
Sadržaj oglasa prikazan je isključivo u informativne svrhe.

Voditelj/ica za usklađenje i koordinaciju poslovnih procesa – business operations manager (m/ž)  HZZ OGLAS

- dana do isteka
Poslodavac:
MEHANIZACIJA MILER d.o.o. za usluge i trgovinu
Kategorija:
Mjesto rada:
Kalinovac
Rok prijave:
05.12.2021.

O poslu

Mjesto rada:
KALINOVAC, KOPRIVNIČKO-KRIŽEVAČKA ŽUPANIJA
Broj traženih radnika:
1
Razina obrazovanja:
Viša ili prvostupanjska
Fakultet, akademija, magisterij, doktorat
Uvjeti na radnom mjestu:
Rad na jednom mjestu
Radno iskustvo:
5 godina
Vrsta zaposlenja:
Na neodređeno; novootvoreni poslovi
Radno vrijeme:
Puno radno vrijeme
Smještaj:
Nema smještaja
Poslodavac:
MEHANIZACIJA MILER d.o.o. za usluge i trgovinu
Kontakt:
e-mailom: rok.cresnar@mehanizacija-miler.si
Ostale informacije:
U Kalinovcu zapošljavamo Voditelja za usklađenje i koordinaciju poslovnih procesa – Business Operations Manager (M/Ž) Tvrtka Mehanizacija Miler u Kalinovcu zapošljava voditelja operacijskih poslovnih procesa u razvojnoj funkciji tvrtke. Ako ste željni novih izazova, imate managerska iskustva u privatnom sektoru, pridružite se našem timu i budite dio razvoja nove poslovne jedinice koju otvaramo početkom nove godine kao i naše tvrtke općenito. Novom zaposleniku/zaposlenici nudimo: ✅posao na neodređeno vrijeme uz probni rad od 6 mjeseci ✅rad u punom radnom vremenu ✅mogućnost napredovanja i stručnog usavršavanja ✅odlična i iznadprosječna plaća ✅mogućnost doprinosa razvoju tvrtke Posao uključuje slijedeće bitne naloge: Samostalno vođenje i kontrola procesa prodaje rezervnih dijelova za poljoprivredne strojeve i ostale predmete prema katalozima.
Vođenje i koordinacija radnika i radnih zadataka u dnevnim operacijskim poslovima trgovine i servisa.
Komunikacija sa dobavljačima oko nabave i isporuke trgovačke robe i rezervnih dijelova.
Briga za dobavu rezervnih dijelova i koordinacija aktivnosti servisa.
Organizacija prijevoza strojeva, utovara te istovara.
Dnevna analiza prodaje trgovinske robe, analiza zaliha, naručivanje robe i planiranje prodaje.
Poželjno poznavanje rada u računovodstvenom programu Saop, no nije uvjet (biti će osigurana edukacija).
Priprema izvještaja uz izvještavanje matičnoj firmi u Sloveniji.
Od kandidata tražimo : Volju za kontinuiranom edukacijom.
Potrebno je minimalno VŠS ili VSS ekonomske, poljoprivredne, strojarske ili druge tehničke struke.
5 godina radnog iskustva na managerskim pozicijama odnosno u trgovačkim tvrtkama i istovjetnim poslovima.
Vozački ispit B kategorije, prilagodljivost i sposobnost za timski rad, izvrsne organizacijske sposobnosti.
Volja za učenjem te spremnost na terenski rad u prvim mjesecima zaposlenja radi procesa edukacije.
Poštovanje politike i načela tvrtke.
Poznavanje i aktivno korištenje engleskog ili njemačkog jezika.
Poznavanje rada u operativnom sustavu Windows i aplikacijama u Windows okruženju.
Poznavanje rada sa analitičkim i ERP sistemom.
Organiziranost, odgovornost, samostalnost, proaktivnost i ljubazan odnos sa strankama i radnim kolegama.
Snalažljivost i samoinicijativnost.
Komunikativnost i dobre vještine prezentacije.
Prijave sa životopisom šaljite do 05.12.2021. na: ✉️ rok.cresnar@mehanizacija-miler.si Prijave primamo do 05.12.2021.
Podaci su preuzeti sa:
Šifra radnog mjesta:
118455299
HZZ

Hrvatski zavod za zapošljavanje
Sva prava pridržana © 2022, www.hzz.hr
Sadržaj ovog oglasa je prenesen sa službenih stranica Hrvatskog zavoda za zapošljavanje.
Portal Posao.hr ne odgovara za eventualnu netočnost podataka u oglasu.