Pregledavate arhivu oglasa objavljenih na www.posao.hr.
Ovaj oglas je istekao 23.11.2023. i više nije aktivan.
Sadržaj oglasa prikazan je isključivo u informativne svrhe.

Voditelj/ica recepcije i blagajne

- dana do isteka

Dobrodošli u Igrandiju i Marsupiju, mjesto sjajne zabave na 8000 m2. Dođi! Ostavi svakodnevicu ispred vrata i uđi u nevjerojatan svijet pun uzbuđenja! Naš zabavni park namijenjen je zabavi cijele obitelji. Dok se najmanji igraju u Igrandiji, oni malo stariji u Marsupiji ulaze u svijet laser taga, trampolina i virtualne stvarnosti.

Energični ste i zaigrani, znate kako oduševiti djecu i roditelje, te širite optimizam i pozitivnu energiju? Pravi ste virtuoz po pitanju trgovine i igračaka, a u Luceedu plivate kao riba?

Ako se prepoznajete u opisu, onda je ovo Vaš posao iz snova!

VODITELJ/ICA RECEPCIJE I BLAGAJNE
Mjesto rada: Zagreb
Opis radnog mjesta:

Voditelj recepcije i blagajne primarno odgovara za naplate usluga i roba na blagajni te vrši posluživanje korisnika i posjetitelja u prostorima Poslodavca sukladno procedurama i uputama za rad dobivenim od strane Poslodavca.

Osnovna zadaća je pravovremeno pristupiti Korisniku i oduševiti ga svojim pristupom, uslugom i znanjem. Pobrinuti se da što više korisnika koji dolaze i ostvare kupnju roba ili/i usluga, pružajući im pritom iskrenu dobrodošlicu. Postavljanjem pravih pitanja prepoznaju potrebe Korisnika, daju im sve potrebne informacije o proizvodima i uslugama te ljubazno odgovaraju na sva dodatna pitanja brzom i kvalitetnom uslugom.

Brzo i točno odgovara na upite pristigle s weba, te brine da se online narudžbe propisno upakiraju i isporuče kupcu u najkraćem mogućem roku.

Brine se o tome da su svi proizvodi dobro pozicionirani, a prodajno mjesto uredno i čisto. Na svom radnom mjestu dužan je raditi u skladu s propisanim procedurama, poštujući iGRANDiA/Marsupia vrijednosti i principe. Kontinuirano rade na usavršavanju svojih prodajnih vještina i dizanju kvalitete trgovine i usluga za koje su zadužene. Na blagajni i prijemu (check in-u) Korisnika se radi brzo i točno, a reklamacije kupaca rješavaju u najkraćem mogućem vremenu.

Odgovornosti:
  • Odgovoran je osigurati da se svi rođendani, eventi i ostale usluge korištene u iGRANDiJi/MARSUPIJI obrade kroz check-in u najkraćem mogućem roku i naplate kroz blagajnu točno, brzo i u cijelosti.
  • Odgovoran je osigurati urednost dnevnog poslovanja iGRANDiE (točnost podataka u ERP-u, zatvaranje dana, obračuni, polozi, uplate dnevnog prometa...)
  • Odgovoran je osigurati oduševljenje korisnika svojim pristupom, općim ponašanjem i proaktivnošću
  • Odgovoran je osigurati da se svi upiti, reklamacije kupaca i zahtjevi uspješno riješe u roku 2 radna sata i zabilježe u sustav (Tawk. Google MyBusiness. Telefon. Mail).
  • Igrandia/Marsupia NPS 9.4+ (najmanje 200 ispitanika mjesečno), Odgovoran je osigurati Igrandia/Marsupia Google My Business 4.7+
  • Odgovoran je osigurati da su svi sigurnosni nedostaci upisani u predviđenu tablicu, te inzistirati na rješavanju istih i upozoravati Core i Management Tim ukoliko isti nisu otklonjeni.
  • Odgovoran je osigurati da je inventura u skladu s definiranim financijskim ciljevima (0.20% max odstupanja od prebijenog viška/manjka).
  • Maksimizirati konverziju upita korisnika u ostvarene rođendane te ostvarivanje plana broja rođendana i ulaznica.
  • Odgovoran je proaktivno nuditi dodatne usluge i alternativne opcije korisnicima.
  • Odgovoran je osigurati da su police i zaliha trgovine optimalne te da su prisutni relevantni noviteti.
  • Odgovoran je osigurati da su sve kase funkcionalne i da je sav potrošni materijal naručen kako bi blagajna mogla nesmetano obavljati smjenu.
  • Odgovoran je osigurati da su sve webshop narudžbe isporučene kupcima u roku od 3 radna dana.
  • Odgovoran je osigurati da je sva dokumentacija robno-novčanog poslovanja pravilno i pravovremeno arhivirana.
  • Odgovoran je za vršenje kontrole naplate usluga.
  • Primjer je željene organizacijske kulture i istu gradi i prenosi na ostatak tima.
Idealan kantidat:
  • minimalno 2-5 godine iskustva na istoj ili sličnoj poziciji
  • poželjno iskustvo rada u Luceedu
  • ljubaznost, proaktivnost i odlične komunikacijske vještine
Što nudimo:
  • Početna neto plaća u iznosu 1.100,00€ - po zadovoljstvu probnog roka od 6 mjeseci povećanje na  1.175,00 €. Ukoliko ste jako dobro ili izvrsno ocijenjeni na daljnjim evaluacijama, mogućnost rasta osnovne neto plaće na 1.300,00 eura neto.
  • Rad nedjeljom i blagdanom plaćen 60% više
  • Stimulativna i poticajna radna atmosfera
  • Mogućnost ostvarivanja mjesečnog netto bonusa od 100€-200€ 
  • 2 ili više puta godišnje dodatna isplata bonusa za mjesece u kojima su ostvareni jako dobri rezultati poslovanja uz uvjet zaposlenja dužeg od 6 mjeseci te 3 pozitivne evaluacije
  • Prilika za profesionalni razvoj i napredovanje
  • Rad sa stručnim i dinamičnim timom
  • Ljetni kolektivni godišnji odmor

Vrsta zaposlenja: Puno radno vrijeme
Tip ugovora o radu: Ugovor o radu na neodređeno, sa probnim rokom od 6 mjeseci.
Mjesto rada: Zagreb, Jankomir, Velimira Škorpika 11
Početak rada: odmah