Pregledavate arhivu oglasa objavljenih na www.posao.hr.
Ovaj oglas je istekao 15.07.2022. i više nije aktivan.
Sadržaj oglasa prikazan je isključivo u informativne svrhe.
Trenutno aktivne oglase pogledajte na www.posao.hr.

Voditelj/ica korisničke podrške  HZZ OGLAS

Oglas je istekao
Poslodavac:
Internet Mall d.o.o. za trgovinu
Kategorija:
Mjesto rada:
Zagreb
Rok prijave:
15.07.2022.

O poslu

Mjesto rada:
ZAGREB
Broj traženih radnika:
1
Razina obrazovanja:
Srednja škola 4 godine
Radno iskustvo:
1 godinu
Vrsta zaposlenja:
Na određeno; reizbor
Radno vrijeme:
Puno radno vrijeme
Smještaj:
Nema smještaja
Poslodavac:
Internet Mall d.o.o. za trgovinu
Kontakt:
Ostale informacije:
Online kupovina je trend koji je popularan širom svijeta. Postani dio tima najveće hrvatske web trgovine MALL.hr, koja postavlja trendove online prodaje i drži korak s najvećim svjetskim web trgovinama u regiji i svijetu. Dio smo MALL Grupe, jednog od najvećih web trgovaca u srednjoj i istočnoj Europi koji upravlja uspješnim web trgovinama u Češkoj, Slovačkoj, Poljskoj, Mađarskoj i Sloveniji. Uz isporuku paketa na kućnu ili poslovnu adresu, kupci mogu odabrati osobno preuzimanje narudžbe u našim prodavaonicama.
Poslodavac nudi: • prijateljsko radno okruženje, • rad u opuštenom i motiviranom timu, • dodatne edukacije i usavršavanja • stimulativnu plaću za postignute rezultate, dodatak za prehranu • puno novih znanja i iskustva, • rad na određeno vrijeme (probni rok 3 mjeseca) s mogućnošću zasnivanja radnog odnosa na neodređeno vrijeme.
Opis posla: •Vođenje i svakodnevna organizacija rada u pozivnom centru, uređivanje rasporeda rada CS agenata •Odgovornost za dnevne, tjedne i mjesečne rezultate iz svog djelokruga odgovornosti •Vođenje, usmjeravanje i identifikacija poboljšanja procesa unutar pozivnog centra •Uvođenje i edukacija novih zaposlenika •Samostalna komunikacija s klijentima putem telefonskih kontakata i e-maila •Priprema odgovarajuće statistike za pozivni centar •Dogovaranje dostavnih usluga za pojedinačne klijente s logističkim distributerima •Upravljanje oštećenim pošiljkama u suradnji s logističkim distributerima i nadzor zahtjeva za naknadu štete •Briga za reguliranje ugovora i korisničkih profila •Administracija vezana za rad pozivnog centra i narudžbe klijenata
Uvjeti: •Minimalno SSS •Minimalno 1 godinu iskustva na istoj ili sličnoj poziciji •Razvijene organizacijske sposobnosti •Razvijene komunikacijske vještine •Razvijene rukovoditeljske sposobnosti •Sposobnost vođenja tima i timskog rada •Usmjerenost na rad i postizanje rezultata •Proaktivnost i samoinicijativnost •Brzina i sposobnost brzog reagiranja •Razvijene analitičke vještine Mjesto/adresa rada: Slavonska avenija 3, Zagreb Pozivamo sve zainteresirane kandidate koji ispunjavaju navedene uvjete da svoje životopise pošalju najkasnije do 15. 7. 2022. na e-mail [email protected]
Podaci su preuzeti sa:
Šifra radnog mjesta:
124609668
HZZ

Hrvatski zavod za zapošljavanje
Sva prava pridržana © 2024, www.hzz.hr
Sadržaj ovog oglasa je prenesen sa službenih stranica Hrvatskog zavoda za zapošljavanje.
Portal Posao.hr ne odgovara za eventualnu netočnost podataka u oglasu.