Ovaj oglas je istekao 05.12.2024. i više nije aktivan.
Sadržaj oglasa prikazan je isključivo u informativne svrhe.
Trenutno aktivne oglase pogledajte na www.posao.hr.
Voditelj financija i kontrolinga (m/ž)
O poslu
Voditelj financija i kontrolinga odgovoran je za nadzor financijskog planiranja, kontrolinga, izvještavanja i analize poslovnih rezultata. Ključna je osoba za osiguravanje financijske stabilnosti i transparentnosti, podržavajući strateško odlučivanje kroz analitički pristup i usklađenost sa zakonskim propisima.
Ključne odgovornosti:
1. Financijsko planiranje i budžetiranje:
- Izrada godišnjih i periodičnih financijskih planova i budžeta.
- Praćenje i analiza odstupanja između planiranih i stvarnih rezultata, uz predlaganje mjera za optimizaciju troškova.
2. Financijsko izvještavanje:
- Priprema i dostava mjesečnih, kvartalnih i godišnjih financijskih izvještaja upravi i relevantnim vanjskim dionicima.
- Osiguravanje točnosti i ažurnosti financijskih podataka te usklađenosti s važećim računovodstvenim standardima i zakonskim propisima.
3. Kontroling i analiza:
- Razvoj i implementacija alata za praćenje ključnih financijskih pokazatelja.
- Provođenje analiza profitabilnosti, učinkovitosti poslovanja, i troškovne kontrole.
- Kontrola rashoda i predlaganje mjera za povećanje financijske učinkovitosti.
4. Upravljanje rizicima i revizija:
- Procjena i upravljanje financijskim rizicima organizacije.
- Priprema i suradnja tijekom internih i eksternih revizija.
5. Razvoj i optimizacija financijskih procesa:
- Identifikacija područja za poboljšanje u financijskim procesima i procedurama.
- Implementacija novih tehnologija i softverskih rješenja u financijama i kontrolingu radi povećanja
operativne učinkovitosti
• Mogućnost profesionalnog razvoja i dodatnih edukacija
• Konkurentni paket primanja i beneficija
• Fleksibilno radno vrijeme
O zaposleniku
• Minimalno 5 godina iskustva na sličnim pozicijama u financijama i kontrolingu
• Duboko razumijevanje financijskih procesa, zakonodavstva i računovodstvenih standarda
• Izvrsne analitičke vještine i sposobnost donošenja strateških odluka
• Napredno poznavanje MS Excel-a i iskustvo s financijskim softverima
• Sposobnost timskog rada, komunikacijske i organizacijske vještine