Ovaj oglas je istekao 09.06.2017. i više nije aktivan.
Sadržaj oglasa prikazan je isključivo u informativne svrhe.
Trenutno aktivne oglase pogledajte na www.posao.hr.
Suradnik u Customer Care Centru (m/ž)
O poslu
• Pružanje informacija o proizvodima i uslugama Banke – telefonski i/ili e-mailom
• Proaktivan pristup u komunikaciji s klijentima, te dogovaranje termina za prodajne razgovore
• Pružanje informacija vezano uz otplatu postojećeg kredita i/ili kartice
• Podrška za kartično poslovanje i internet bankarstvo
• Pozivanje klijenata u svrhu prodajne kampanje ili poziva dobrodošlice
• Pozivanje klijenata u svrhu dogovora za naplatu dospjelog dugovanja
• Administriranje poziva, podataka u sustavu
• Rješavanje jednostavnijih prigovora klijenata
• Ostali poslovi OJ Pozivni i reklamacijski centar
O zaposleniku
• SSS: društveno/prirodoslovno/tehničko (poželjno ekonomsko ili informatičko) usmjerenje
• 6 mjeseci radnog iskustva na srodnim poslovima i/ili u prodaji proizvoda i usluga
• Poželjno ranije iskustvo rada u bankama
• Razvijene komunikacijske i prezentacijske vještine
• Sistematičnost, kreativnost i spremnost na kontinuiranu edukaciju
• Samostalan radi u MS programskom paketu (Word, Excel, PowerPoint)
• Aktivno se služite engleskim/njemačkim jezikom u govoru i pismu
Vaša prilika:
• Mi prepoznajemo i nagrađujemo učinkovite zaposlenike
• Nudimo Vam osobni i profesionalni razvoj tijekom Vaše karijere u Sberbank
• Budite dio uspješnog tima Sberbank u dinamičnom okruženju
• Prikupite internacionalno iskustvo
Zainteresirani?
Veselimo se Vašoj prijavi na [email protected] do 09.06.2017.
Prilikom prijave obavezno navedite: 'Pozivni i reklamacijski centar' (m/ž)'
Navedeno radno mjesto je u Zagrebu.
Odabrane kandidate za daljnji proces odabira najprikladnijeg kandidata za naš tim, ćemo obavijestiti u kratkom roku o slijedećim koracima.