Pregledavate arhivu oglasa objavljenih na www.posao.hr.
Ovaj oglas je istekao 23.01.2022. i više nije aktivan.
Sadržaj oglasa prikazan je isključivo u informativne svrhe.

Suradnik/ica korisničke podrške  HZZ OGLAS

- dana do isteka
Poslodavac:
AMINESS dioničko društvo za hotelijerstvo i turizam
Kategorija:
Mjesto rada:
Novigrad-Cittanova
Rok prijave:
23.01.2022.

O poslu

Mjesto rada:
NOVIGRAD-CITTANOVA, ISTARSKA ŽUPANIJA
Broj traženih radnika:
1
Razina obrazovanja:
Viša ili prvostupanjska
Fakultet, akademija, magisterij, doktorat
Radno iskustvo:
2 godine
Vrsta zaposlenja:
Na određeno; novootvoreni poslovi
Radno vrijeme:
Puno radno vrijeme
Smještaj:
Nema smještaja
Vozački ispit:
Kategorija B
Poslodavac:
AMINESS dioničko društvo za hotelijerstvo i turizam
Kontakt:
pisana zamolba: AMINESS d.d., Škverska 8, 52466 Novigrad
e-mailom: ljudskiresursi@aminess.com
Ostale informacije:
Opis poslova: Pružanje prve razine korisničke podrške za IT servise u organizaciji
Sudjelovanje u aplikativnim i infrastrukturnim projektima vezanim uz IT odjel
Upravljanje i održavanje IT imovine sukladno pravilima struke i politikama tvrtke
Suradnja s vanjskim partnerima na poslovima korisničke podrške i održavanja IT imovine
Instalacija i održavanje sistemskog i aplikativnog softvera na računalima, POS kasama, mobilnim uređajima te drugoj opremi koja se koristi u organizaciji
Izrada i održavanje dokumentacije koja se koristi u radu
drugi poslovi po nalogu neposredno nadređenog u skladu sa svojim znanjima, vještinama i sposobnostima

Obveze i odgovornosti: obvezan je i odgovoran je za uredno, pravovremeno i kvalitetno obavljanje poslova sukladno pravilima i standardima struke, politikama tvrtke te uputama nadređenih
obvezan je u svom radu posvetiti se ciljevima, kvaliteti rada i racionalizaciji troškova
obvezan je najuže surađivati s svim nadređenim u odjelu, suradnicima u odjelu i ostalim kolegama s kojima radi na specifičnim projektima
odgovoran je za čuvanje poslovne tajne i poštivanje standarda dokumentiranosti
odgovoran je za pravilno i svrsishodno korištenje osnovnih sredstava, službenog vozila i sitnog inventara, kao i za primjenu zaštite na radu i zaštite od požara.

Potrebne kompetencije: Poznavanje organizacijske strukture, procedura i poslovnih procesa
Poznavanje informatičkih rješenja i aplikacija a poželjno onih koji se koriste u hotelijerstvu (recepcijsko poslovanje, sustavi u računovodstvu, HR-u i prodaji, POS sustavi, payment sustavi,..)
Znanje i aktivno služenje engleskim jezikom u govoru i pismu
Dobro poznavanje Windows operativnog sustava i administracije istog, Office alata, radnih stanica
Poznavanje mobilnih i mrežnih tehnologija i uređaja, Office 365 platforme i alata, Windows serverskog okruženja, POS sustava, hotelskih aplikativnih rješenja, aktivne i pasivne mrežne infrastrukture
Poznavanje hotelskih tehničkih sustava (kontrola prolaza, pametne sobe, parking sustava, IPTV sustava, video nadzora)
samoinicijativnost u radu, rješavanju problema, predlaganju odluka i rješenja
usvajanja novih znanja i spremnost na kontinuirano učenje
kooperativnost i sposobnost za timski rad
sistematičnost, točnost, analitičnost, fleksibilnost, kreativnost

Zvanje nije uvjet, poželjno iz područja: Informatika, Računarstvo, Poslovna informatika
Podaci su preuzeti sa:
Šifra radnog mjesta:
119708014
HZZ

Hrvatski zavod za zapošljavanje
Sva prava pridržana © 2022, www.hzz.hr
Sadržaj ovog oglasa je prenesen sa službenih stranica Hrvatskog zavoda za zapošljavanje.
Portal Posao.hr ne odgovara za eventualnu netočnost podataka u oglasu.