Pregledavate arhivu oglasa objavljenih na www.posao.hr.
Ovaj oglas je istekao 04.04.2023. i više nije aktivan.
Sadržaj oglasa prikazan je isključivo u informativne svrhe.
Trenutno aktivne oglase pogledajte na www.posao.hr.

Suradnik/ca osiguranja prihoda  HZZ OGLAS

Oglas je istekao
Poslodavac:
INFOBIP d.o.o. za informatičke usluge
Kategorija:
Mjesto rada:
Zagreb
Rok prijave:
04.04.2023.

O poslu

Mjesto rada:
ZAGREB
Broj traženih radnika:
1
Razina obrazovanja:
Viša ili prvostupanjska
Fakultet, akademija, magisterij, doktorat
Radno iskustvo:
2 godine
Vrsta zaposlenja:
Na određeno; povećan opseg posla
Radno vrijeme:
Puno radno vrijeme
Smještaj:
Nema smještaja
Prijevoz:
U cijelosti
Poslodavac:
INFOBIP d.o.o. za informatičke usluge
Kontakt:
putem linka: https://infobip.wd3.myworkdayjobs.com/InfobipCareers/job/Zagreb-Croatia/Billing---Collections-Analyst_JR100320
Ostale informacije:
Opis posla: • nadgledanje automatskog izdavanja računa i provođenje ručnog izdavanja računa s određenim zahtjevima (dodavanje narudžbenica, ponovni izračun zbog promijene cijena, različiti modeli naplate) • slanje računa i prateće dokumentacije klijentima • usklađivanje (izdanih računa s izvješćima o mrežnim odredištima) • pružanje statusa napretka aktivnosti • analiza potencijalnog gubljenja prihoda (prihodi koji nisu obračunati, modeli naplate, otvorene, a ne izdani računi) • analiza unaprijed plaćenog salda i koordinacija s financijskim timovima • izračun i naplata naknada za kašnjenje prema kupcima • slijedom internih postupaka skupljanja i naplate kako bi se osiguralo plaćanje na datum ili prije roka dospijeća prema ugovorima s kupcima • poboljšanje novčanih tijekova tvrtke aktivnim sprečavanjem, upravljanjem i smanjenjem rezerviranja za nenaplaćene dugove • kontinuirana komunikacija s klijentima putem poziva i e-maila kako bi se razumjela njihova zabrinutost u pogledu osporavanja računa, neusklađenog stanja računa i bilo kojih drugih specifičnih zahtjeva kupaca za obradu plaćanja • aktivno održavanje baze kupaca i prilagođavanje prodajnoj organizaciji i segmentacija baze kupaca • poznavanje postupaka naplate i primjene i održavanja unutar portfelja svojih klijenata • aktivno upravljanje spornim potraživanjima i otpisima Uvjeti: • VŠS, VSS iz područja financija, računovodstva, poslovne administracije ili ekvivalentno • dvije godine iskustva s financijskim aktivnostima i pozicijama okrenutim klijentima • MS Office, posebno Excel • poželjno iskustvo s fakturnim sustavima i Salesforceom • napredno poznavanje engleskog jezika • fleksibilnost s radnim vremenom ovisno o regiji koja se pokriva
Podaci su preuzeti sa:
Šifra radnog mjesta:
131817821
HZZ

Hrvatski zavod za zapošljavanje
Sva prava pridržana © 2024, www.hzz.hr
Sadržaj ovog oglasa je prenesen sa službenih stranica Hrvatskog zavoda za zapošljavanje.
Portal Posao.hr ne odgovara za eventualnu netočnost podataka u oglasu.