Ovaj oglas je istekao 26.12.2019. i više nije aktivan.
Sadržaj oglasa prikazan je isključivo u informativne svrhe.
Trenutno aktivne oglase pogledajte na www.posao.hr.
Stručni suradnik Internet poslovanja (m/ž)
O poslu
Svaki zaposlenik Arrive dio je globalnog tima čije su temeljne vrijednosti timski rad i zadovoljstvo korisnika visokom kvalitetom usluge koju pružamo. Svojim zaposlenicima za njihovu izvrsnost i predanost poslu Arriva nudi odlično iskustvo rada u međunarodnom okruženju i dijeljenje najbolje prakse s kolegama iz 14 europskih zemalja, potiče njihov razvoj pružanjem kontinuiranih edukacija i mogućnošću napredovanja.
Želiš biti dio našeg tima? Prijavi se!
Glavne odgovornosti
✓ Uređivanje i ažuriranje Internet stranice i mobilne aplikacije
✓ Priprema prodajnih i promotivnih online aktivnosti na internet stranici u koordinaciji sa ostalim kanalima prodaje
✓ Produkcija multimedijalnog sadržaja te obrada istog
✓ Praćenje i optimiziranje rezultata SEO aktivnosti
✓ Sudjelovanje u osmišljavanju i realizaciji online kampanja – aktivno kreira sadržaj u (tekst, slika, video) svrhu promocije usluge
✓ Upravljanje društvenim mrežama tvrtke
✓ Predlaganje ideja vezanih za nove proizvode i rješenja te aktivno sudjelovanje u njihovom razvoju i promociji
✓ Komunikacija sa partnerima u cilju uzajamne promocije i pronalaženje novih partnerstva
✓ Mjerenje uspješnosti, analiziranje i izvještavanje online prodaje i promotivnih kampanja društva
Vrsta rada: radni odnos na određeno vrijeme s probnim radom.
✓ Sigurna i redovna primanja
✓ Bonusi u skladu s pravilnicima o radu (nagrada za Božić, Uskrs, regres za godišnji odmor…)
✓ Sigurnost zaposlenja u tvrtki s dugom tradicijom i prepoznatljivim brendom
✓ Dinamično okruženje europske tvrtke
✓ Naknada za troškove prijevoza
✓ Računalo i službeni telefon
✓ Potporu kolega i mentora
O zaposleniku
✓ VSS/VŠS – ekonomski ili društveni smjer
✓ Minimalno 3 godine radnog iskustva u marketingu ili online prodaji
✓ Iskustvo iz područja Internet prodaje, društvenih mreža, e-mail marketinga, mobile i affiliate marketinga
✓ Napredno znanje engleskog jezika
✓ Aktivno korištenje računala (Word, Excel, Outlook, Google Analytics i alati za obradu multimedijalnog sadržaja)
✓ Iskustvo rada na razvojnim projektima je prednost
Što očekujemo?
✓ Profesionalnost
✓ Dobre komunikacijske vještine
✓ Preciznost, odgovornost i točnost
✓ Prilagodljivost, komunikativnost
✓ Sklonost timskom radu
✓ Srdačnost prema klijentima
✓ Motiviranost u radu
✓ Želju za novim znanjem
Ako si se prepoznao/la u ovom poslu i želiš postati dio Arriva tima, molimo da do 25.12.2019 svoj životopis i molbu pošalješ s predmetnim naslovom „PRIJAVA ZA POSAO STRUČNOG SURADNIKA, RIJEKA“ putem Brze prijave ili na adresu:
Autotrans d.d.
Služba kadrovskih i općih poslova (ured 20)
Škurinjska cesta 2a
51000 Rijeka
Slanjem svoga životopisa suglasni ste se da se Vaši podaci koriste u svrhu zapošljavanja u našoj tvrtki. Dobivene podatke obrađivati ćemo i koristiti u skladu s Općom uredbom o zaštiti podataka EU 2016/679 („GDPR“). Primljene podatke čuvamo dvanaest (12) mjeseci, koji rok teče počevši od kraja kalendarske godine u kojoj ste nam ih dostavili, za potrebe eventualnog budućeg zapošljavanja. Nakon isteka navedenog roka, podaci se brišu odnosno fizički uništavaju, ovisno o mediju na kojem su pohranjeni, osim ukoliko izričito ne zatražite da se isti brišu odnosno unište odmah po dovršetku selekcijskog postupka.