Pregledavate arhivu oglasa objavljenih na www.posao.hr.
Ovaj oglas je istekao 10.12.2022. i više nije aktivan.
Sadržaj oglasa prikazan je isključivo u informativne svrhe.

Stručni/a referent/ica za financije i računovodstvo  HZZ OGLAS

- dana do isteka
Poslodavac:
MDK GRAĐEVINAR društvo s ograničenom odgovornošću za graditeljstvo i usluge
Kategorija:
Mjesto rada:
Veliko Trgovišće
Rok prijave:
10.12.2022.

O poslu

Mjesto rada:
VELIKO TRGOVIŠĆE, KRAPINSKO-ZAGORSKA ŽUPANIJA
Broj traženih radnika:
1
Razina obrazovanja:
Viša ili prvostupanjska
Fakultet, akademija, magisterij, doktorat
Radno iskustvo:
5 godina
Vrsta zaposlenja:
Na neodređeno; novootvoreni poslovi
Radno vrijeme:
Puno radno vrijeme
Smještaj:
Nema smještaja
Vozački ispit:
Kategorija B
Poslodavac:
MDK GRAĐEVINAR društvo s ograničenom odgovornošću za graditeljstvo i usluge
Kontakt:
pisana zamolba: DUBROVČAN 3B, 49214 VELIKO TRGOVIŠĆE
e-mailom: [email protected]
Ostale informacije:
Stručni referent za financije i računovodstvo je odgovorna osoba, koja je zadužena za sljedeće poslove:
Unos i obradu financijske dokumentacije, uključujući knjiženja ulaznih računa, te obradu izlaznih računa i izvoda
Usklađivanje kartica kupaca i dobavljača i slanje IOS-a
Blagajničko poslovanje
Usklađivanje materijalnog knjigovodstva s financijskim knjigovodstvom i skladištem
Kontinuirano pravilno provođenje propisa i zakona, koji se odnose na ekonomsko - financijske poslove
Izradu i predaju zakonom propisanih periodičnih i godišnjih financijskih izvještaja, te završnog računa
Usklađenja poreznih evidencija, uključujući komunikaciju s tijelima javne uprave
Izradu izvještaja o neplaćenim obvezama i nepodmirenim potraživanjima
Nadzor nad kreditnim obvezama i potraživanjima društva
Evidenciju dugotrajne imovine i obračun amortizacije te evidenciju nabave i kretanja sitnog inventara
Evidenciju i praćenje materijala (prema mjestima troška), uz kontrolu ekonomičnosti
Financijske inventure, te evidencije viškova, manjkova i povrata materijala (kontrola količinskog i financijskog plana)
Evidenciju kredita, leasinga, te planova dospijeća otplatnih rata i rata najma
Pripremu i obradu kompenzacija, asignacija i cesija
Nadzor nad visinom okvira kreditnog zaduženja
Izradu izvještaja o garancijama i ostalim instrumentima osiguranja
Kontrolu dostavljenih sredstava osiguranja prije izvršenja plaćanja, te izradu pripadajućih izvještaja
Dohvat i preuzimanje bankovnih izvadaka i e-računa, te provođenje plaćanja
Pripremu dokumentacije za odgovarajuće analize poslovanja (revizija i sl.), te sudjelovanje u izradama tih analiza
Ostale ekonomsko-administrativne poslove za potrebe odjela financija i računovodstva
Podaci su preuzeti sa:
Šifra radnog mjesta:
128332232
HZZ

Hrvatski zavod za zapošljavanje
Sva prava pridržana © 2023, www.hzz.hr
Sadržaj ovog oglasa je prenesen sa službenih stranica Hrvatskog zavoda za zapošljavanje.
Portal Posao.hr ne odgovara za eventualnu netočnost podataka u oglasu.