Pregledavate arhivu oglasa objavljenih na www.posao.hr.
Ovaj oglas je istekao 08.02.2023. i više nije aktivan.
Sadržaj oglasa prikazan je isključivo u informativne svrhe.
Trenutno aktivne oglase pogledajte na www.posao.hr.

Specijalist za operativnu i servisnu podršku (m/ž)

Oglas je istekao
Poslodavac:
Kategorija:
Mjesto rada:
Zagreb
Rok prijave:
08.02.2023.

O poslu

Opis radnog mjesta:
Monestiq je tržišni lider koji je razvio i upravlja jednom od najvećih i najbrže rastućih neovisnih mreža bankomata u Republici Hrvatskoj. Na više od 600 frekventnih lokacija omogućavamo jednostavnu, brzu i sigurnu isplatu gotovog novca stotinama tisuća zadovoljnih klijenata.

Sa sjedištem Uprave i operativne podrške u Zagrebu, te s ciljem proširenja našeg tima, zapošljavamo Specijalista za operativnu i servisnu podršku (m/ž) koji će se pridružiti kolegama u odjelu i raditi na praćenju rada bankomatske mreže, koordinaciji aktivnosti vezanih za pravovremena punjenja, servise i instalacije bankomata, namire sredstava kartičarskih planova i druge poslove u odjelu operative.

Opis posla:
• priprema projektnih planova za instalacije bankomata s vanjskim izvođačima (security, instalateri, telekom, distributeri, procesor, banka i dr.)
• djeluje kao projektni koordinator kako bi osigurao pravovremene i stručno izvedene instalacije bankomata
• vodi evidenciju i održava ažurirano stanje bankomata i lokacija u funkciji, kao i na skladištu
• prati i nadzire rad bankomata u funkciji i promptno reagira na otklanjanju bilo kakvih grešaka u radu bankomata te osigurava da su iste otklonjene u što kraćem roku te unutar ugovorenog odziva s trećim stranama uključenima u proces
• prati i nadzire rad sustava putem programske podrške za otklanjanje bilo kakvih smetnji u radu ili grešaka sustava
• upravlja incidentima u radu bankomata ili na sustavu, uključujući dnevno izvještavanje
• analizira rad bankomatske mreže i predlaže poboljšanja
• radi s internim i vanjskim partnerima, dobavljačima, procesorom, kartičnim organizacijama (Visa, MasterCard), raznim odjelima, sektorima i pojedincima
• analizira, kontrolira i potvrđuje dnevne, mjesečne, kvartalne i godišnje obračune naknada i namirenja sredstava kartičnih planova
• pomaže u ad hoc analizama i implementaciji novih procesa i zadataka
• razumije i primjenjuje uspostavljene operativne procese i prakse tvrtke
• preuzima reklamacije i radi na rješavanju istih od primitka do zatvaranja
• razumije poslovne, operativne i tehničke zahtjeve kao i implementirana rješenja istih
• pruža podršku prve razine za unutarnje i vanjske partnere
• surađuje s bankom, trezorom i gotovinskim servisom (prijevoznikom) uključenima u opskrbu bankomata gotovinom i optimizaciju gotovinskog ciklusa
• svakodnevno prati, planira i naručuje gotovinu za sve bankomate u funkciji
• kontakt osoba za tehničare na terenu i podrška u rješavanju potencijalnih problema
• predviđa resurse potrebne za postizanje cilja i upravlja resursima na učinkovit način
• ažurira statuse projekata i koordinira sastanke s ciljem izvješćivanja o napretku, strategiji, prilagodbama i rokovima prema internim i vanjskim stranama u procesu
• pruža internu (incident) podršku na poziv izvan radnog vremena na temelju tjednog rasporeda
Posebne pogodnosti:
Što nudimo?
• priliku za rad u brzorastućoj i tehnološki fokusiranoj kompaniji u dinamičnom i ugodnom radnom okruženju u centru grada
• stimulativna primanja
• ugovor o radu na neodređeno, uz probni rad 6 mjeseci
• profesionalnu edukaciju
Vrsta posla:
stalni radni odnos

O zaposleniku

Znanja i kvalifikacije:
Uvjeti:
• poznavanje procesiranja i obrade kartica i/ili bankomatskih operacija, uključujući debitne i kreditne kartice i/ili elektroničke financijske transakcije, smatrat će se plusom
• radno iskustvo u bankarskoj pozadini u kartičnim odjelima ili bankomatskim operacijama, kao što su bilanciranje, izvješćivanje, rješavanje reklamacija, razumijevanje „dnevnog ciklusa“ transakcija, opskrbe bankomata gotovinom, poravnanja i namire sredstava, smatrat će se velikim plusom
• vrlo dobro poznavanje engleskog jezika u govoru i pismu
• izvrsne analitičke i organizacijske vještine
izražena vještina obavljanja više zadataka u isto vrijeme (multitasking)
• sposobnost određivanja prioriteta kada je više zadataka u tijeku
• učinkovit rad u timskom okruženju
• sposobnost prilagodbe dodijeljenim zadacima i učinkovito upravljanje radnim procesom
svestranost, fleksibilnost i volja za radom u brzom okruženju
• učinkovito upravljanje vremenom
• izvrsna pozornost na detalje
• iskustvo i poznavanje rada u Microsoft Office okruženju
• sposobnost obavljanja administrativnih poslova

Strani jezik:
engleski
Poznavanje rada na računalu:
dobro