Adecco Grupa, sa sjedištem u Zürichu u Švicarskoj, vodeći je svjetski lider u pružanju HR usluga. Za našeg klijenta, uglednu internacionalnu kompaniju Assist Digital, tražimo komunikativne, ugodne i motivirane osobe za poziciju:

Specijalist korisničke podrške na njemačkom i engleskom jeziku (m/ž) – Zagreb


Zašto bi me zanimao rad u korisničkoj podršci?
  • Zato što želiš aktivno koristiti i dodatno usavršiti svoje znanje njemačkog jezika
  • Uz to, imaš priliku usavršiti svoje komunikacijske vještine i naučiti kako ispravno poslovno komunicirati s različitim tipovima ličnosti
  • To je odličan dodatak tvom životopisu i iskustvo koje se izrazito cijeni u poslovnom svijetu
  • S obzirom da se radi o prvoj fazi razvoja kompanije, imat ćeš realnu mogućnost napredovanja na više pozicije s porastom broja zaposlenika
Što točno trebam raditi?
  • Odgovarati na dolazne pozive i poruke klijenata i pomagati im s njihovim upitima
  • NEMA prodaje!
Kakvi su uvjeti?
  • Okruženje i atmosfera su vrlo pozitivni i motivirajući (uz fiksnu plaću od neto 5.500 kn možeš ostvariti i značajne bonuse)
  • Ured je u novom, modernom prostoru u širem centru Zagreba; dobra povezanost javnim prijevozom
  • Posao podrazumijeva usmenu i pisanu komunikaciju s klijentima, prvenstveno na njemačkom jeziku
  • No, u nekim situacijama, komunikacija će biti i na engleskom jeziku
Ok. Zanima me. Što trebam napraviti?

Za više informacija, obrati se na petra.sladic@adecco.hr.

Ukoliko ste zainteresirani za navedenu poziciju i udovoljavate navedenim kriterijima pošaljite nam svoj životopis na hrvatskom ili engleskom jeziku s naznakom za navedeno radno mjesto najkasnije do 18.01.2019. godine putem linka za prijavu.

Adecco Hrvatska d.o.o. ishodilo je dozvolu za obavljanje djelatnosti u svezi sa zapošljavanjem Ministarstva gospodarstva, rada i poduzetništva klasa: UP/I-102-02/03-04/07 od 05.06.2003.

Oglasnik grupacija:
posao.hr oglasnik.hr auti.hr edukacija.hr
Pomozite poboljšati Posao.hr Pošaljite nam svoje komentare