Ovaj oglas je istekao 07.12.2022. i više nije aktivan.
Sadržaj oglasa prikazan je isključivo u informativne svrhe.
Trenutno aktivne oglase pogledajte na www.posao.hr.
Specijalist/ica korisničke podrške HZZ OGLAS
O poslu
Viša ili prvostupanjska
Fakultet, akademija, magisterij, doktorat
Njemački jezik
Proaktivno rješavanje incidenta/korisničkih zahtjeva putem maila/chata, poznavanje i implementiranje procesa za eskalaciju problema
Izrada dokumentacije
Asistiranje na novim projektima, po potrebi
Rad sa domaćim i međunarodnim klijentima, suradnja sa informatičarima diljem svijeta
Poštivanje standarda, propisa i praksi, naročito vezanih za zaštitu podataka
Uvjeti koje kandidat mora ispunjavati: SSS/VSS/VŠS stupanj obrazovanja – prednost IT usmjerenje, u obzir se uzimaju i jednakovrijedna radna iskustva u IT sektoru
Aktivno znanje njemačkog jezika u govoru i pismu (B2/C1 jezična razina) te engleskog jezika (B2/C1 razina)
Iskustvo rada na istim ili sličnim poslovima (minimalno 1 godina)
Poznavanje osnova IT načela i pojmova (mreže, OS, instalacija, troubleshooting, serveri..)
Izvrsne komunikacijske vještine
Snažne analitičke vještine kod rješavanja problema i logičkog razmišljanja kako bi se identificirali „root causes“ te cjelovito komunicirala rješenja klijentima
Odgovornost i predanost u radu
Spremnost na brzo učenje i prilagođavanje promjenama
Sposobnost samostalnog rada/dio tima
Hrvatski zavod za zapošljavanje
Sva prava pridržana © 2024, www.hzz.hr
Sadržaj ovog oglasa je prenesen sa službenih stranica Hrvatskog zavoda za zapošljavanje.
Portal Posao.hr ne odgovara za eventualnu netočnost podataka u oglasu.