Ovaj oglas je istekao 22.05.2017. i više nije aktivan.
Sadržaj oglasa prikazan je isključivo u informativne svrhe.
Trenutno aktivne oglase pogledajte na www.posao.hr.
Spa Direktor (m/ž)
O poslu
Spa Direktor (m/ž)
- Veli Lošinj -
Opis posla:
- Briga o kvaliteti proizvoda i podizanju razine wellness/spa usluga
- Provodi poslovnu strategiju wellness/spa
- Zadužen za izradu wellness programa, paketa i ostalih wellness i spa usluga
- Planira, organizira, delegira poslovanje wellness i spa
- Organizira i odabire kandidate za rad u wellness i spa centrima
- Provodi edukacije za wellness osoblje
- Zadužen za kontrolu kvalitete prema važećim standardima
- Zadužen za ostvarenje poslovnih ciljeva wellness i spa prema planovima
- Brine o budžetima i racionalnom radu wellness/Spa
- Koordinira sa drugim odjelima na nivou poduzeća
- Koordinira sa poslovnim partnerima prema svojem području rada
- Koordinira i implementira standarde poslovanja i procedure iz područja rada
- Obavlja i druge poslove po nalogu direktora poduzeća.
O zaposleniku
- Odgovarajuća specijalistička wellness znanja i vještine
- Poznavanje procesa i načina rada Wellnessa i Spa
- Sposobnost predviđanja i analize rezultata poslovanja
- Izražene vještine organizacije, komunikacije, delegiranja, motiviranja
- Poznavanje zakonske regulative iz područja rada
- Poznavanje rada na računalu (Word, Excel, PowerPoint, Internet, Outlook)
- Samoinicijativnost i motiviranost
- Kooperativnost i spremnost na timski rad
- Sposobnost postavljanja ciljeva i ostvarenje tih ciljeva
- Sposobnost prenošenja znanja i sposobnost na druge.
Prijava:
Ukoliko ste zaintereseirani za navedenu poziciju molimo vas prijavite se putem linka za brzu prijavu najkasnije do 22.05.2017.
Samo kandidati koji uđu u uži izbor će biti kontaktirani!
Manpower savjetovanje d.o.o., Avenija Dubrovnik 16, 10 000 Zagreb; tel: 01/5565700; fax: 01/5565701 Na osnovu rješenja Ministarstva gospodarstva, rada i poduzetništva, KLASA: 102-02/09-04/26, društvo je evidentirano u Knjigu evidencije Agencija za posredovanje pri zapošljavanju.