Opis poslova: •obavljanje računovodstveno-knjigovodstvenih poslova •knjiženja URA i IRA •obračun blagajne •knjiženje bankovnih izvoda •evidenciju osnovnih sredstava, knjiženje investicija u tijeku, materijalne i nematerijalne imovine, obračuna amortizacije •obračun PDV-a, PDV-S, ZP, PPO, PP-MI-PO, OPZ-STAT •usklada računovodstvenih stavki s kupcima, dobavljačima i Poreznom upravom •kontrola glavne knjige te usklade sa pomoćnim knjigama •kontrola i praćenje aktivnih i pasivnih vremenskih razgraničenja •priprema bilance, računa dobiti i gubitka te poreznih izvješća •izrada izvješća •priprema informacija za potrebe revizije Uvjeti: •minimalno SSS ekonomskog usmjerenja •minimalno 2 godine rada u računovodstvu •izvrsno poznavanje rada na računalu s naglaskom na Excel i Word •prednost poznavanje rada u Synesis •razumijevanje računovodstvenih procesa •proaktivan pristup poslu usmjeren na poštivanje rokova •samostalnost u obavljanju radnih zadataka uz orijentiranost na timski rad •precizan i temeljit pristup radu •komunikativnost, odgovornost i točnost, pouzdanost u radu, fleksibilnost •poznavanje Slovenskog jezika (prednost ukoliko poznajete i neki drugi strani jezik poput njemačkog ili talijanskog itd.) Poslodavac nudi: •ugovor na neodređeno vrijeme •rad na puno radno vrijeme u ugodnom i dinamičnom okruženju •konkurentan fiksni iznos plaće •motivirajuće radno okruženje u kojem jedni druge poštujemo i potičemo na izvrsnost •mogućnost profesionalnog usavršavanja i napredovanja u području računovodstva i financija Životopis i molbu poslati na email
[email protected]