Pregledavate arhivu oglasa objavljenih na www.posao.hr.
Ovaj oglas je istekao 26.02.2019. i više nije aktivan.
Sadržaj oglasa prikazan je isključivo u informativne svrhe.
Trenutno aktivne oglase pogledajte na www.posao.hr.

Referent u odjelu administracije kredita (m/ž)

Oglas je istekao
Poslodavac:
Kategorija:
Mjesto rada:
Kopar (Slovenija)
Rok prijave:
26.02.2019.

Ako te zanima rad u dinamičnom okruženju u kojem možeš upoznati proizvode i usluge iz bankarskog sektora, onda je sljedeća pozicija idealna za tebe! Naš klijent je uspješna internacionalna kompanija koja za svoju podružnicu u Kopru (Slovenija) zbog kontinuiranog rasta i proširenja traži motivirane i komunikativne osobe za rad na poziciji: Referent u odjelu administracije kredita (m/ž). Kandidat će biti uključen u tim koji vodi proces pružanja privatnih kredita.

Referent u odjelu administracije kredita (m/ž) - Kopar, Slovenija


Radno mjesto predviđa sljedeće aktivnosti:
  • prva faza započinje obradom zahtjeva / uloga subjekata, analizom njihovih prihoda i profila ponašanja (analizom baza podataka),
  • briga za ažuriranje operativnih priručnika,
  • osigurati usklađenost sa sporazumima o razini usluga i ključnim pokazateljima uspješnosti dodijeljenih aktivnosti i voditi računa o fazi kontrole kvalitete,
  • komunikacija s kupcima, dobavljačima, djelatnicima operativnih jedinica s kojima Ured surađuje, te s kolegama u Italiji i inozemstvu.
Potrebne vještine i znanje:
  • dobro poznavanje Office paketa, osobito Worda, Excela,
  • izvrsno poznavanje talijanskog jezika (pismeno i usmeno na nivoju C1 / C2),
  • analitičke vještine,
  • željeno je prethodno iskustvo u sektoru npr. Bankarstvo, financije, osiguranje … (ni obavezno),
  • željeno je ekonomsko, pravno ili drugo obrazovanje,
  • poznavanje poreznih aspekata, dokumentacije o dohotku (ni obavezno),
  • organizacija aktivnosti i upravljanje prioritetima,
  • fokus na postizanje rezultata,
  • dobre interpersonalne vještine, poslušnost i usredotočenost na kupca.
Nudimo:
  • redovita i stimulativna primanja: 900 – 1100 EUR bruto + stimulacije,
  • marenda (6,12€/dan) i plaćen prijevoz (0,18 EUR €/km),
  • rad u smjenama (8.00 – 17.30),
  • rad na neodređeno vrijeme.
Ukoliko ste zainteresirani za navedenu poziciju i udovoljavate navedenim kriterijima pošaljite nam svoj životopis na hrvatskom ili engleskom jeziku s naznakom za navedeno radno mjesto najkasnije do 26.02.2019. godine putem linka za prijavu.

Adecco Hrvatska d.o.o. ishodilo je dozvolu za obavljanje djelatnosti u svezi sa zapošljavanjem Ministarstva gospodarstva, rada i poduzetništva klasa: UP/I-102-02/03-04/07 od 05.06.2003.