Pregledavate arhivu oglasa objavljenih na www.posao.hr.
Ovaj oglas je istekao 11.04.2023. i više nije aktivan.
Sadržaj oglasa prikazan je isključivo u informativne svrhe.
Trenutno aktivne oglase pogledajte na www.posao.hr.

Referent/ referentica računovodstva  HZZ OGLAS

Oglas je istekao
Poslodavac:
Komunalno društvo GRAD d.o.o.
Kategorija:
Mjesto rada:
Supetar
Rok prijave:
11.04.2023.

O poslu

Mjesto rada:
SUPETAR, SPLITSKO-DALMATINSKA ŽUPANIJA
Broj traženih radnika:
1
Razina obrazovanja:
Srednja škola 4 godine
Viša ili prvostupanjska
Poznavanje stranih jezika:
Engleski jezik
Informatička znanja:
Potrebno poznavanje osnova informatike excel
word
Radno iskustvo:
1 godinu
Vrsta zaposlenja:
Na određeno; zamjena
Radno vrijeme:
Puno radno vrijeme
Smještaj:
Nema smještaja
Prijevoz:
U cijelosti
Poslodavac:
Komunalno društvo GRAD d.o.o.
Kontakt:
osobni dolazak: ULICA ŽEDNO-DRAGE 7, 21 400 SUPETAR
najava na telefon: 021 631077
pisana zamolba: Komunalno društvo GRAD d.o.o., Ulica Žedno-Drage 7
e-mailom: [email protected]
Ostale informacije:
Na temelju članka 24. Pravilnika o radu Komunalnog društva GRAD d.o.o., broj: 923/2022 od 22.04.2022. godine i Pravilnika o unutarnjoj organizaciji i sistematizaciji radnih mjesta Komunalnog društva GRAD d.o.o. broj: 924/2022 od 22.04.2022. godine, Komunalno društvo GRAD d.o.o., Ulica Žedno-Drage 7, 21400 Supetar, OIB: 79182010236, raspisuje sljedeći

O G L A S

za zasnivanje radnog odnosa 1 (jednog/e) radnika/ce, m/ž na određeno vrijeme (6 mjeseci) za radno mjesto u financijsko-računovodstvenoj službi:

REFERENT RAČUNOVODSTVA

Uvjeti za zasnivanje radnog odnosa:
Zahtijevana stručna sprema, usmjerenje SSS-VŠS (ekonomskog usmjerenja) Zahtijevani stupanj stručne spreme IV-VI Zahtijevano radno iskustvo 1 godine Probni rad 6 mjeseci Pripravnički staž 00,00 Volonterski rad 00,00 Radno vrijeme Jednokratno, dvokratno, uz preraspodjelu radnog vremena Posebni uvjeti radnog mjesta Poznavanje jednog stranog svjetskog jezika Posebna znanja i sposobnosti Poznavanje rada na PC-u Trajanje radnog tjedna 40 sati tjedno, 5/6 radnih dana Mjesto rada Supetar

Uz prijavu kandidati/kinje trebaju priložiti dokumentaciju ili presliku i to:
Zamolba za zasnivanje radnog odnosa,
Životopis,
Dokaz o državljanstvu (preslik domovnice, važeće osobne iskaznice ili putovnice),
Uvjerenje o nekažnjavanju (ne starije od 6 mjeseci),
Dokaz o stručnoj spremi (preslik svjedodžbe ili diplome),
Dokaz o poznavanju rada na PC-u (preslik svjedožbe, uvjerenja o poznavanju rada na računalu ili vlastoručno potpisana izjava o poznavanju rada na računalu),
Dokaz o poznavanju stranog jezika (preslik svjedožbe, uvjerenja o poznavanju stranog jezika ili vlastoručno potpisana izjava o poznavanju stranog jezika),
Dokumentacija kojom se dokazuje potrebno radno iskustvo (elektronički zapis o podacima evidentiranim u matičnim evidencijama Hrvatskog zavoda za mirovinskog osiguranje).
OPIS POSLOVA: Obrađuje i knjiži dokumentaciju (ulazni i izlazni računi, blagajnička dokumentacija, izvodi žiro računa, putni obračuni, obračun proizvodnje, obračuni poreza i slično)
Vrši redovnu kontrolu podataka za grobna mjesta
Zaprima i obrađuje dokumentaciju o promjenama postojećih korisnika, prijavama novih i odjavama novih korisnika komunalnih usluga (kupoprodajni ugovori, rješenja o nasljeđivanju, darovni ugovori, pravni i ugovorni korisnici)
Uvidi i usklađenja konto kartica kupaca i dobavljača
Obavljanje bankovnih transakcija za podmirivanje obveza prema dobavljačima po nalogu Uprave Društva
Dužan je pridržavati se propisa zaštite na radu
Rok za podnošenje ponuda je 15 dana od dana objave ovog Oglasa na web-stranici Komunalnog društva GRAD d.o.o., http://www.kdgrad.hr/ .
Kandidati/kinje će o rezultatu izbora za radno mjesto iz ovog Oglasa biti obaviješteni u roku od 60 dana od isteka roka za podnošenje ponuda.
Za oglašeno radno mjesto mogu se javiti osobe oba spola.
Ponude se dostavljaju u zatvorenoj koverti na adresu: Komunalno društvo GRAD d.o.o., Supetar, Ulica Žedno-Drage 7 s naznakom „Za oglas za zapošljavanje-ne otvaraj“.
Nepravovremene i nepotpune prijave neće se razmatrati.
Izabran kandidat/kinja dužan/a je prije zaključivanja pisanog ugovora dostaviti na uvid originalne dokumente.
Kandidat mogu biti pozvani na provjeru znanja poznavanja rada na PC-u i na intervju.
Kandidatima čije ponude za zasnivanje radnog odnosa nisu prihvaćene, vraćaju se dokumenti ako su dostavljeni u izvorniku (osim zamolbe za zasnivanja radnog odnosa i životopisa).
U prijavi na Oglas potrebno je navesti osobne podatke kandidata (ime i prezime, adresa prebivališta, broj telefona, mobitela, e-adresa), koji će se sukladno uredbi (EU) 2016/679 Europskog parlamenta i Vijeća od 27. travnja 2016. godine o zaštiti pojedinca u vezi s obradom osobnih podataka i o slobodnom kretanju takvih podataka te o stavljanju izvan snage Direktive 97/46 EZ (Opća uredba o zaštiti podataka) i Zakona o provedbi Opće uredbe o zaštiti podataka („Narodne novine broj“ 42/18) obraditi isključivo za potrebe provedbe ovog Oglasa. Osobni podaci kandidata koji neće biti primljeni u službu će se, sukladno Pravilniku o vrednovanju te postupku odabiranja i izlučivanja arhivskog gradiva („Narodne novine broj“ 90/02) izlučiti i uništiti za 5 godina ili ranije na temelju pisanog zahtjeva vlasnika osobnih podataka sukladno „pravu na zaborav“. Dostavljanjem dokumentacije na ovaj Oglas za zasnivanje radnog odnosa, kandidat daje svoje odobrenje i suglasnost Komunalnom društvu GRAD d.o.o. da njegove osobne podatke kandidata koristi u ovom postupku oglašavanja za zasnivanje radnog odnosa te da ih Komunalno društvo GRAD d.o.o. može objaviti na svojim web stranicama i drugim izvještajima.

Komunalno društvo GRAD d.o.o. zadržava pravo da u postupku izbora, po prispjelim ponudama, ne izabere ni jednog kandidata/kandidatkinju te zadržava pravo da poništi natječaj.
Podaci su preuzeti sa:
Šifra radnog mjesta:
131875690
HZZ

Hrvatski zavod za zapošljavanje
Sva prava pridržana © 2024, www.hzz.hr
Sadržaj ovog oglasa je prenesen sa službenih stranica Hrvatskog zavoda za zapošljavanje.
Portal Posao.hr ne odgovara za eventualnu netočnost podataka u oglasu.