Pregledavate arhivu oglasa objavljenih na www.posao.hr.
Ovaj oglas je istekao 24.03.2023. i više nije aktivan.
Sadržaj oglasa prikazan je isključivo u informativne svrhe.
Trenutno aktivne oglase pogledajte na www.posao.hr.

Referent računovodstva usluga (m/ž)

Oglas je istekao
Poslodavac:
Kategorija:
Mjesto rada:
Omiš
Rok prijave:
24.03.2023.

Trgovački maloprodajni lanac Studenac kao kompanija posluje od 1991. godine. Kasnih 90-ih proširio je poslovanje otvaranjem veleprodajnog skladišta u Dućama i nekoliko maloprodajnih trgovina u Omišu. Na današnji Studenac, trgovinu-susjed koja pogodnostima za kupce dosljedno prati svjetske trendove te sustavno ulaže u inovacije i modernizaciju poslovanja najviše je utjecala 2018. kada počinje transformacija poslovanja popraćena akvizicijama i organskim rastom. Preuzimanjem Istarskih supermarketa i Sonika 2019. Lanac jača svoju poziciju i posluje duž cijele jadranske obale. Status utvrđuje 2021. Preuzimanjem lanca Bure Trgovina, a važan poslovni iskorak iste godine čini otvaranjem prvih prodavaonica u Zagrebu. Dodatno, u 2022. Studenac preuzima Pemo, Kordun, Duravit I lanac Lonia te je danas maloprodajni lanac s najvećom mrežom prodavaonica u Hrvatskoj koja broji više od 1000 poslovnica. Studenac trenutačno zapošljava više od 5500 djelatnika te je među vodećim maloprodajnim lancima u Hrvatskoj i dio ugledne liste od 50 najuspješnijih kompanija. Zahvaljujući specifičnom proximity konceptu i prodavaonicama malih formata koje svojim kupcima u ugodnoj i opuštenoj atmosferi nude sve što im je potrebno, i sitno i bitno, pozicija Studenca jedinstvena je na tržištu. Poštujući lokalne specifičnosti i obilježja te osluškujući potrebe i želje svojih kupaca, Studenac je poznat po prepoznatljivome dobrosusjedskom karakteru.

Tražimo djelatnika za rad na radnom mjestu:

REFERENT RAČUNOVODSTVA USLUGA (M/Ž)

Mjesto rada: Omiš

Vaši zadaci:

  • zaprimanje pristigle pošte, pregled iste te raspodjela unutar organizacijskih jedinica
  • raspodjela primljenih faktura prema dobavljačima te prema organizacijskim jedinicama
  • knjiženje ulaznih faktura
  • rezerviranje tekućih troškova
  • skidanje rezervacija
  • usklade kartica i ovjera IOS-a sa dobavljačima

Od Vas očekujemo:

  • Srednja stručna sprema društvenog smjera
  • Poželjna 1 godina radnog iskustva na istim ili sličnim poslovima
  • Poznavanje MS Office paketa
  • Poznavanje engleskog jezika
  • Visoka motiviranost za rad
  • Komunikativnost i sklonost timskom radu
  • Organiziranost, sistematičnost i pouzdanost u izvršavanju zadataka na vrijeme

Nudimo Vam:

  • Stimulativna primanja
  • Stručno usavršavanje i profesionalni razvoj
  • Onboarding program
  • Kontinuirani razvoj kompentencija kroz edukacije
  • Podršku od strane kolega i voditelja te ugodnu radnu atmosferu
  • Mogućnost za doprinos i iskustvo u razvoju kompanije

Ukoliko želite postati dio našeg tima molimo prijavite se putem donjeg linka za prijavu te priložite zamolbu i životopis.