Opis poslova: Obavljanje poslova pripreme šaltera za registraciju putnika i prtljage te pripremu i informiranje putnika o svim mogućnostima registracije i upućivanje putnika na odgovarajuće šaltere; Praćenje, poznavanje i primjenu međunarodnih normi i nacionalnih propisa kao i internih akata Društva; Asistenciju putnicima prilikom registracije na web kioscima i self check-in kioscima; Pripremu i asistenciju putnicima koji pristupaju šalterima za registraciju putnika i prtljage; Davanje obavijesti putnicima o dnevnom prometu, promjenama, kašnjenjima, izlazima i slično; Registraciju putnika i prtljage u DSC sustavima ; Nadzor ručne prtljage sukladno kompanijskim propisima prije nego putnici pristupe zaštitnom pregledu; Obavještavanje odgovorne osobe o neregularnostima vezanim uz ponašanje putnika; Asistenciju prilikom registracije nepraćene djece te njihovo praćenje do odgovarajućeg izlaza; Obavljanje poslova na izlazu kroz DCS u skladu sa procedurama; Obavljanje poslova predviđenih Emergency planom; Profesionalnu i ljubaznu komunikaciju s putnicima i posjetiteljima Međunarodne zračne luke Zagreb. Strani jezik: Znanje engleskog i još jednog stranog jezika Informatička znanja: MS Office, AODB Dodatni uvjeti prema Pravilniku o organizaciji i sistematizaciji stječu se nakon zapošljavanja. Pisane zamolbe s prilozima slati na adresu : MZLZ-Zemaljske usluge d.o.o, Ulica Rudolfa Fizira 1, 10410 Velika Gorica, Služba ljudskih potencijala ili e-mailom:
[email protected], s naznakom „Referent/ica za putničke usluge I“ Prijavi priložiti: - životopis; - dokaz o RH državljanstvu ili neke od država EU (npr. domovnica), - presliku osobne iskaznice, - svjedodžbu o završenoj školi, - važeće uvjerenje o nekažnjavanju, - ispis staža iz HZMO-a. Nepotpune i nepravovremene molbe neće se razmatrati.