Ovaj oglas je istekao 16.06.2018. i više nije aktivan.
Sadržaj oglasa prikazan je isključivo u informativne svrhe.
Trenutno aktivne oglase pogledajte na www.posao.hr.
PR savjetnik (m/ž)
U potrazi smo za novim kolegom/icom koji će osnažiti naš mali splitski tim. Mali, ali samo uvjetno rečeno. Osim super klijentima i projektima, možemo se pohvaliti i strukovnim hat-trickom! Naime, ove smo godine osvojili naš treći Grand Prix HUOJ-a.
Vjerujemo u moć komunikacija koja može mijenjati stvari danas više nego ikad ranije. Radimo s klijentima koji imaju dobru priču ili dobru priču otkrivamo onima koji ne vide da je imaju. Ne, nismo čarobnjaci ni iluzionisti koji pretvaraju zvijer u princezu. Mi smo samo razglas, a razglas nikad nije nadoknadio nedostatak talenta. Jednostavno, ne želimo da genijalne priče ostanu neispričane ili, još gore, da budu ispričane loše. Zato autentično, iskreno, kreativno, hrabro i emotivno pričamo male i velike priče koje mijenjaju svijet.
Tražimo: PR savjetnik (m/ž)
Naši resursi postali su obrnuto proporcionalni potražnji te nam treba novi operativac/kreativac – voditelj klijenata, kreativni pisac, kreator strategija, egzekutor kampanja. Mješavina komunikatora, marketingaša, novinara, urednika, digitalca i ekonomista. Netko tko 'kuži bazu'.
Misliš li da bi ti mogao biti taj netko? Probaj prvo odgovoriti na sljedeće:
- Koji je grad idealan za život ako imaš dobar posao?
- Koliko si, dragi, spreman?
- Koje je Beethovenovo najdraže voće?
Jesi? Točno? Sigurno? Onda možemo nastaviti.
Ali, samo tren. Nemoj čitati dalje ako...
- Smatraš da je u redu reći „tako vam je to u braku“.
- Nisi čuo za most Sv. Duje.
- Miješaš ugljikovodike i ugljikohidrate.
- Nisi nikad bio u žutoj kući pokraj Zare.
- Kad vidiš GUP misliš da je trebalo pisati GAP.
- Ime Drago Miljuš ti zvuči poznato, ali ne možeš se sjetiti odakle ga znaš.
- Nije te briga tko će pobijediti na izborima.
Ako smo i ovo uspješno apsolvirali, prijeđimo na stvar.
Što očekujemo od tebe?
- Minimalno 5 godina radnog iskustva, od čega barem 3 na ruko vodećim pozicijama na ovakvom ili sličnim poslovima.
- Iznimno visoku razinu pismenosti.
- Izvrsno poznavanje engleskog jezika.
- Visoku razinu opće informiranosti i praćenja aktualnih događanja (znaš tko su i što rade Goran Marković, Jakov Prkić, Mario Branco, Rudolf Štefan i Faretta Radić).
- Snažan interes za trendove u cjeloj komunikacijskoj industriji.
- Razumjevanje funkcioniranja medija (i kontakti s istima).
- Mogućnost analize, izvlačenja poruka i strateškog razmišljanja.
- Radoznalost i strast prema novom.
- Zavidnu razinu organizacijskih sposobnosti.
- Cijepidlačenje oko najsitnijih detalja.
- Diplomu fakulteta društvenog smjera (poželjno, ali ne i uvijet)
- Napredno korištenje MS paketa (Microsoft Word, Excel, PowerPoint).
- Sklonost objavljivanju zanimljivog sadržaja na društvenim mrežama.
- Napredno korištenje društvenih mreža.
- Snažan poriv da lektoriraš ove uvjete.
Što ćeš raditi kod nas?
- Samostalno voditi komunikaciju s klijentima i koordinirati projekte.
- Osmišljavati i provoditi komunikacijske strategije – pričanje priče.
- Samostalno producirati ili koordinirati produkciju visoko kvalitetnih pisanih, foto i video materijala.
- Voditi i graditi kvalitetne odnose s medijima te im biti na raspolaganju.
- Organizirati i moderirati konferencije za tisak i druge evente.
- Voditi online i offline kampanje u skladu s postavljenom strategijom – od ideje do realizacije i mjerenja uspješnosti.
- Biti motivator i team leader.
- Biti dostupan 'kad gori'.
Što možeš očekivati od nas?
- Ugodnu i opuštenu radnu atmosferu.
- Rad s najeminentnijim klijentima i na projektima koji čine razliku.
- Priliku za profesionalni i osobni napredak te dodatne edukacije.
- Stimulativna primanja sukladna iskustvu, znanju i rezultatima.