Pregledavate arhivu oglasa objavljenih na www.posao.hr.
Ovaj oglas je istekao 26.07.2017. i više nije aktivan.
Sadržaj oglasa prikazan je isključivo u informativne svrhe.
Trenutno aktivne oglase pogledajte na www.posao.hr.

Poslovna tajnica (m/ž)

Oglas je istekao
Poslodavac:
Kategorija:
Mjesto rada:
Zagreb
Rok prijave:
26.07.2017.

O poslu

Opis radnog mjesta:
Bajkmont d.o.o. vodeća je tvrtka za proizvodnju i montažu čeličnih konstrukcija u RH, te od svog osnivanja, već više od dvadestak godina, uspješno posluje na hrvatskom tržištu i na zajedničkom tržišu EU (Francuska, Engleska, Njemačka itd.).
Zahvaljujući dugogodišnjem iskustvu našeg stručnog kadra i suvremenoj tehnologiji, u Bajkmontu projektiramo i izvodimo najsloženije proizvodne i montažerske radove koji rezultiraju izgradnjom objektima širokih namjena, kako zahtjevnih građevinskih i arhitektonskih projekata, tako i industrijskih postrojenja kao što su proizvodne hale, trgovačke zgrade, javne i poslovne zgrade, objekti za industriju zaštite okoliša, kemijsku industriju itd.
U cilju proširenja poslovanja, želimo ojačati naš tim sa samostalnom i odgovornom osobom koja teži profesionalnom rastu i napretku. Ukoliko se vidite u radu na izazovnim domaćim i inozemnim projektima, te Vam je bitno u radu koristiti najmoderniju tehnologiju, usavršavati se i pratiti nove trendove, pridružite nam se na sljedećim pozicijama:

POSLOVNA TAJNICA (m/ž) - Zagreb (1 izvršitelj)

Administrativni poslovi:
• Administrativno-daktilografski poslovi
• Zaprimanje i slanje ulazno/izlazne pošte
• Urudžbiranje i dostava pošte ostalim službama
• Obavljanje korespondentnih poslova
• Pisanje dopisa i obrazaca
• Vođenje knjige ulaznih faktura i likvidiranje
• Priprema i plaćanje računa putem interneta
• Pisanje izlaznih faktura, kompenzacija ili cesija po nalogu direktora
• Dostavljanje dokumentacije u knjigovodstvo
• Arhiviranje i odlaganje dokumenata

Asistentski poslovi:
• Poslovi poslovne tajnice direktora društva
• Primanje telefonskih poziva i pozivanje
• Kreirati dopise i dokumente po uputama, potpuno pravopisno i u zadanom roku
• Ažurno voditi adresar poslovnih partnera, upite, odgovore i druge poslovne događaje
• Predvidjeti i spriječiti konfliktne situacije
• Samostalno rješavati pojedinačne upite stranaka tako da nema pritužbi niti na formu niti na sadržaj informacija
• Osigurati i evidentirati primjerene količine uredskog i potrošnog materijala
Vrsta posla:
stalni radni odnos, rad na određeno vrijeme
Županija:

O zaposleniku

Znanja i kvalifikacije:
Naš idealni kandidat zadovoljava sljedeće uvjete:
• SSS/VŠS/VSS ekonomski/upravni smjer
• 7 godina radnog iskustva na sličnim poslovima
• napredno znanje MS Office paketa, nužno je dobro znanje rada u Excelu
• proaktivnost i energičnost u poslu
• poznavanje engleskog jezika u govoru i pismu

Ako ste kandidat koji ispunjava gore navedene uvjete i želite postati dio profesionalnog i uspješnog tima pozivamo Vas da se prijavite sa prijavom i životopisom putem brze prijave ili na [email protected]
Minimalna stručna sprema:
Srednja škola
Strani jezik:
engleski
Poznavanje rada na računalu:
dobro
Potrebno radno iskustvo:
šest do deset godina