Pregledavate arhivu oglasa objavljenih na www.posao.hr.
Ovaj oglas je istekao 07.05.2021. i više nije aktivan.
Sadržaj oglasa prikazan je isključivo u informativne svrhe.

Pomoćnik direktora za komercijalne poslove (m/ž)

- dana do isteka

POMOĆNIK DIREKTORA ZA KOMERCIJALNE POSLOVE (m/ž)

Manpower za svog klijenta, Bačelić Profi Shop, specijaliziranu trgovinu boja i lakova, prisutnu na tržištu više od 26 godina, traži idealnog kandidata za poziciju Pomoćnik direktora za komercijalne poslove (m/ž).

Mjesto rada:

  • Zagreb

Opis posla:


  • briga oko zakonitosti i ustroja komercijalnog sektora
  • upravljanje svim poslovnim procesima vezanim uz komercijalni sektor;
  • briga oko unaprijeđenja procesa poslovanja i održavanja visokih standarda
  • izrada i provedba planova nabave i prodaje
  • uključuje analizu tržišta, , politiku marži i cijena trgovačke robe, pronalaženje kupaca, kontrola i praćenje poštivanja ugovorenih rokova nabave i isporuke te naplate;
  • kontinuirani rad na rastu i razvoju tvrtke, unaprjeđenju poslovanja, usvajanju novih znanja te podizanju standarda radnika i tvrtke te očuvanja ugleda tvrtke;
  • pregovaranje I dogovaranje poslovne uradnje s dobavljačima ili kupcima koji uključuju količinu, cijenu, trgovačke popuste i rokove isporuke trgovačke robe;
  • evidencija i praćenje stanja zaliha u skladištima te briga o optimalnom korištenju zaliha u smislu osiguravanja dovoljnih količina trgovačke robe za redovno poslovanje kako bi se poštivale dogovorene obveze prema kupcima;
  • prikupljanje podataka o proizvođačima i dobavljačima trgovačke robe kako na domaćem tako i na i inozemnom tržištu koristeći komercijalne kataloge, časopise i baze podataka dostupne na Internetu te uspostavljanje poslovnih kontakata s potencijalnim partnerima;
  • planiranje i obilazak poslovnih partnera u svrhu upoznavanja s njihovom ponudom i mogućnostima suradnje, karakteristikama trgovačke robe, cijenama i rokovima isporuke;
  • praćenje tržišnih trendova te planiranje i posjećivanje specijaliziranih sajmova;
  • izrada redovitih mjesečnih, kvartalnih i godišnjih izvješća vezanih uz rezultate poslovanja oko nabave, prodaje i logistike;
  • ostali zadaci koji odgovaraju prirodi posla.

Uvjeti:

  • obrazovanje: VŠS, VSS – Strukovni, ekonomski, opći smjer
  • radno iskustvo: 5 godina na istim/sličnim poslovima
  • poznavanje engleskog jezika u govoru i pismu
  • osnove rada s računalom, rad u operacijskom sustavu MS WINDOWS, poznavanje rada u MS OFFICE paketu (Word, Excel)
  • poznavanje rada u informacijskom sustavu
  • napredno poznavanje asortimana i tržišta građevinskih proizvoda (boje i lakovi, fasadni sustavi, suha gradnja, ručni i električni alati, OZS, ostali srodni materijal).


Molimo prijavite se putem donje 'Brze prijave'.

MANPOWER d.o.o. za privremeno zapošljavanje
OIB 35539279541, MB: 02452812, IBAN: HR41 2340 0091 1103 6431 1
Zagreb, Avenija Dubrovnik 16, T: +385 1 5565 700, W: WWW.MANPOWER.HR, E: INFO@MANPOWER.HR
TRGOVAČKI SUD U ZAGREBU, MBS: 080675552
TEMELJNI KAPITAL 20.000 KN UPLAĆEN U CJELOSTI, zastupano po direktoru Aleksandru Hangimana
Na osnovu rješenja Ministarstva gospodarstva, rada i poduzetništva, KLASA: 102-02/09-04/02, UBROJ: 526-08-02-02/2-09-2 društvo je evidentirano u Knjigu evidencije agencija za privremeno zapošljavanje pod brojem 28/09
Na osnovu potvrde Ministarstva rada, mirovinskog sustava, obitelj i socijalne politike, KLASA: 102-02/21-03/28, UBROJ: 524-04-01-02/1-21-2 društvo je evidentirano u Knjigu evidencije fizičkih i pravnih osoba koje obavljaju djelatnosti u svezi sa zapošljavanjem pod brojem 253/21.