Ovaj oglas je istekao 11.07.2022. i više nije aktivan.
Sadržaj oglasa prikazan je isključivo u informativne svrhe.
Trenutno aktivne oglase pogledajte na www.posao.hr.
Osoba za vođenje društvenih mreža (m/ž)
O poslu
Poslovi i zadaci:
- aktivno razvijanje prisutnosti na društvenim mrežama te razvoj i implementacija komunikacijske strategije putem online kanala, uz budgetiranje sukladno ciljevima
- priprema, pisanje i provedba strategije upravljanja društvenim mrežama
- postizanje što veće vidljivosti objavljenog sadržaja
- predlaganje planova objava i aktivnosti i provođenje istih
- predlaganje budžeta, planiranje i provođenje digitalnih kampanja
- odgovornost za dnevnu interakciju s korisnicima te praćenje statistika i izradu izvješća/prezentacija
- svakodnevno praćenje aktualnih trendova
- redovno praćenje tržišta marketinga i komunikacija te online oglašavanja na različitim društvenim mrežama
- osmišljavanje i pisanje kreativnih tekstova, te osmišljavanje vizualnih rješenja za njihovo opremanje
- učinkovito postavljanje ciljeva (KPI), priprema i analiza u odnosu na iste, te ostalih analiza, izvještaja i prezentacija
- rad na Internet stranicama
- pomoć Marketingu i PR-u u poslovima marketinga i komunikacija
Mjesto rada je Vižinada (pokriveni troškovi prijevoza).
O zaposleniku
- napredno poznavanje društvenih mreža, digitalnih tehnologija i trendova oglašavanja na društvenim mrežama
- iskustvo u korištenju Google Adwords-a, Google Analyticsa, Facebook Managera, Facebook Ad Managera i sl., uključivo i analize i statistike
- iskustvo na istim ili sličnim poslovima ili vlastitim projektima
- izvrsne komunikacijske i prezentacijske vještine na HR i ENG
- kreativnost, posvećenost detaljima, organizacijske vještine i osjećaj za rokove
- sposobnost samostalnog vođenja projekata
Traži se osoba s relevantnim iskustvom u vođenju društvenih mreža (Facebook, Instagram, Twitter, LinkedIn, TikTok…), planiranju i kreiranju objava, a koja razumije i prati tehnologiju i trendove.
Očekujemo osobu s iskustvom, samostalnu i ambicioznu, koja bi željela biti naš glas na društvenim mrežama te koja je kreativna u osmišljavanju poruka, slogana i koncepata.
Kandidati koji uđu u uži izbor biti će obaviješteni o terminu održavanja selekcijskog intervjua.