Ovaj oglas je istekao 30.11.2022. i više nije aktivan.
Sadržaj oglasa prikazan je isključivo u informativne svrhe.
Koordinator/ica u održavanju HZZ OGLAS
O poslu
Srednja škola 4 godine
Viša ili prvostupanjska
Fakultet, akademija, magisterij, doktorat
Neke od dužnosti će uključivati upravljanje timom osoba u održavanju i mentorstvo, pomoć pri zapošljavanju dodatnog osoblja i redovito dopisivanje s našim postojećim timom. Koordinator održavanja će se pobrinuti da ukupna kvaliteta usluge bude bolja kako bi naši gosti i klijenti bili zadovoljni. Na samom početku sudjelovati ćete u kreiranju poslovnih procesa koji će biti temelj za uspješno provođenje svih zadataka održavanja objekata tokom sezone iznajmljivanja.
Što ćete raditi: Upravljati timovima koji su zaduženi da smještajni objekti budu propisno održavani. Voditi računa da osoblje i partneri za održavanje izvršavaju dogovorene zadatke. Redovito dopisivanje putem e-pošte i telefona s kolegama i suradnicima. Održavanje postojećih te pronalazak novih partnera ili vanjskih suradnika za potrebe održavanja objekata. Naručivanje, održavanje i nadopunjavanje zaliha i inventara za održavanje. Pokrivanje lokalnog tima kada i ako je to potrebno (Check-in&out) Praćenje i zaduživanje zadataka po timu na osnovu rezervacija Osim spomenutih odgovornosti, dužnosti i vještina potrebnih za ovo radno mjesto od svih zaposlenika može se tražiti da s vremena na vrijeme, prema potrebi, obavljaju dužnosti izvan svojih uobičajenih odgovornosti.
Vještine koje su vam potrebne: Komunikator: proaktivno komunicirate sa svojim timom za održavanje putem e-pošte, telefona i osobno kako biste osigurali da su poslovi dobro raspodijeljeni Rješavate probleme: Probleme nastojimo prepoznati prije nastanka istih ali ponekad ne možemo sve unaprijed predvidjeti ili riješiti. Kada nešto ne ide po planu, sa kolegama i suradnicima nastojati ćete probleme pretvoriti u prilike kako bi naši gosti imali što manje ili nikakvih neugodnosti. Ništa vam nije teško: kad su gosti na odmoru, mi smo najzaposleniji. Bitna je spremnost da si međusobno pomognemo i pokrivamo se. Ovaj posao traži od vas da kolegama i suradnicima budete dostupni vikendima i telefonski izvan radnog vremena po potrebi. Rođeni vođa: kao koordinator održavanja, biti ćete u kontaktu sa većim brojem osoba različitih osobina i djelokruga rada. Ključni će biti vaš pozitivan stav i organizacijske sposobnosti. Poznavanje računala: Poznavanja rada Excel-a ili sličnih alata biti će neophodno. Opće poznavanje rada na računalima je bitno ali je snalažljivost i samo educiranje poželjnije. Vrlo organizirana osoba: Ova pozicija zahtijeva balansiranje prioriteta iz dana u dan i iz minute u minutu. Truditi ćemo sa da Vam damo sve potrebne alate, ali mi se oslanjamo na vas da ćete znati uravnotežiti te prioritete zahvaljujući vašim organizacijskim vještinama. Nove ideje: Vjerujemo da bi svaki zaposlenik trebao biti sudionik u poboljšanju naših usluga prema vlasniku ili gostima. Kao koordinator tražit ćemo od vas da nam pomognete i identificirate područja u kojima imamo priliku poboljšati naše usluge.

Hrvatski zavod za zapošljavanje
Sva prava pridržana © 2023, www.hzz.hr
Sadržaj ovog oglasa je prenesen sa službenih stranica Hrvatskog zavoda za zapošljavanje.
Portal Posao.hr ne odgovara za eventualnu netočnost podataka u oglasu.