Hrvatska korisnička podrška za usluge prijevoza (m/ž)

Hrvatska korisnička podrška za usluge prijevoza – Pridružite nam se u Grčkoj!
Jeste li zainteresirani za vozila?
Želite li održavati svijet u pokretu?
Pridružite se našem timu za podršku korisnicima u Ateni i radite za vođu u području prijevoza!
U Teleperformanceu Grčka surađujemo s liderom modernog sektora prijevoza, proizvođačem s 125 godina povijesti, koji je isporučio više od pola milijuna kamiona i autobusa svojim klijentima.
Ovo je odlična prilika da se pridružite timu koji održava svijet u pokretu omogućavajući mobilnost ljudima i pouzdano, pravodobno i sigurno dostavlja robu na njihovo odredište. Bit ćete dio tima koji doprinosi čišćem, sigurnijem, učinkovitijem i povezanijem svijetu: za robu, za ljude, za sve nas.
Što ćete raditi:
- Obraditi upite i pritužbe vezane za kamione i autobuse na način da se slučaj zatvori putem telefona, e-pošte ili chata.
- Pružiti podršku klijentima u slučaju kvara kamiona (ispusna guma, kvar motora itd.) stvaranjem odgovarajućih slučajeva u CRM sustavu nakon identifikacije klijenta, vozila, lokacije te provjere pokrivenosti osiguranjem.
- Ako se problem ne može riješiti telefonski, kontaktirati najbližeg prodavača/tehničara ili treću stranu za pomoć.
- Smanjenje napetosti kod zabrinutosti, predlaganje rješenja unutar postavljenih parametara ili upućivanje na drugu ili treću stranu.
- Odgovarati na pitanja o korisničkoj podršci, tehničkim i proizvodnim pitanjima te općim poslovnim temama.
- Nastojati zadržati klijente i lojalnost te težiti pozitivnom odgovoru na upit klijenta.
- Odgovarati i pomoći u dolaznim pozivima/e-pošti od klijenata vezanim uz proizvode, prodaju, usluge, poslovne informacije, termine itd.
- Održavati bazu podataka o odnosima s klijentima i pratiti kontakte s klijentima.
Što ćete donijeti:
- Izvrsno poznavanje hrvatskog jezika
- Dobre komunikacijske vještine na engleskom jeziku
- Potrebna je srednja školska diploma ili njezin ekvivalent.
- Osnovna svijest o postupcima pomoći na cesti za vozila
- Radno iskustvo s sustavima upravljanja znanjem i istraživanjem informacija
- Stručnost u izdavanju i pomoći na cesti je poželjna.
- Prethodno iskustvo rada u kontakt centru ili upravljanju poštom je poželjno.
Što nudimo:
- Potpuna podrška za olakšavanje vašeg preseljenja u Grčku (pokrivamo troškove avionske karte, smještaja u hotelu i pronalaska stana (-sve bez troškova za vas-), kao i podršku u procesu traženja stana.
- Konkurentna mjesečna plaća + 2 dodatne plaće godišnje
- Program preporuka: Dovedite prijatelja i zaradite do 3.500€, ovisno o jeziku.
- Prednosti zdravstvene skrbi i brojni drugi popusti
- Potpuna obuka od strane certificiranih instruktora
- Mogućnosti profesionalnog rasta i razvoja
- Posebni događaji, inicijative za zajednicu i društvenu odgovornost
- Besplatni online tečajevi grčkog jezika
- Moderni prostori koji pružaju odlično radno okruženje s opuštajućim prostorima za odmor.
- Radite za tvrtku koja je certificirana kao izvrsno radno mjesto koja promiče raznolikost.
Osim toga, ovo je izvrsna prilika za napredovanje u karijeri i rad u multinacionalnoj kompaniji, razvijajući snažno iskustvo i vještine, dok predstavljate jedan od najvećih svjetskih brendova. Također, bit ćete član kompanije koja promiče raznolikost, nudeći jednakost svima, bez obzira na spol, etničku pripadnost, vjeru, kulturu ili dob.
Let’s stay connected:
Company homepage link: jobsteleperformance.com
