HR administrator (m/ž)
Lugera Talent Solutions (prethodno Adecco) lider je u pružanju usluga u području
ljudskih potencijala kao što su traženje i selekcija kandidata, privremeno zapošljavanje, istraživanje tržišta, provođenje psihologijskih testiranja, obračun plaća i još mnogo toga.
S više od 28 godina iskustva, prisutni smo u 11 država te smo vodeći u inovacijama u području ljudskih resursa s više od 500 zaposlenika koji rade u 55 ureda. Lugera nastavlja biti Adeccov ekskluzivni partner u Hrvatskoj.
Do sada smo ispisali mnoge uspješne poslovne priče, a sada je vrijeme za još jednu, koja ide otprilike ovako...
Tražimo osobu za naš tim, na poziciji:
HR administrator (m/ž)
Lokacija: Zagreb
ŠTO ĆEŠ RADITI:
- Komunicirati sa zaposlenicima, klijentima i dobavljačima
- Kreirati Ugovore o radu te anekse ugovora
- Organizirati i ugovarati preglede vida, liječničke preglede, police različitih osiguranja
- Izrađivati raskide Ugovora o radu
- Obavljati prijave, odjave te promjene zaposlenika na nadležnim institucijama (HZMO, HZZO)
- Unositi i uređivati podatke zaposlenika u HR sustav
- Pripremati obračune plaća zaposlenika
- Pripremati i slati HR dokumentaciju na zahtjev klijenata
- Izdavati različite potvrde i izjave na zahtjev zaposlenika
- Pripremati, kontrolirati te predavati putne naloge zaposlenika u drugi odjel
- Surađivati s drugim odjelima unutar tvrtke
- Vođenje administrativne evidencije kontakta s korisnicima
- Kontaktiranje i prikupljanje dokumentacije novih zaposlenika
- Pripreme ugovora o radu i svih izjava radnika koje su potrebne prije početka rada
- Otvaranje novih PK ili izrada promjene na postojećoj
- Priprema svih potrebnih potvrda radniku vezanih uz radni odnos (potvrde za kredite, za upis u vrtić i školu, IP, ER-1 i slično)
- Popunjavanje i arhiviranje dokumenata
- Unos svih podataka o radniku u matičnu evidenciju zaposlenika
- Voditi evidencije ugovora o radu na određeno vrijeme i pravovremeno obavještavanje klijenta o isteku ili potrebi produljenja ugovora
SUPER ĆEŠ SE UKLOPITI U NAŠ TIM AKO:
- Imaš iskustva u sličnim poslovima
- Želiš se razvijati u HR administraciji
- Dobro poznaješ rad u Excelu
- Voliš raditi u dinamičnoj okolini
- Usmjerenost na detalje i multitasking ti nisu strani
- Svakodnevna komunikacija s klijentima ti nije problem
- Aktivno koristiš engleski jezik
ŠTO NUDIMO?
- Ugovor na neodređeno vrijeme s probnim rokom od 6 mjeseci
- Fleksibilno radno vrijeme s mogućnošću rada od kuće
- Rad u dinamičnoj međunarodnoj kompaniji
- Neograničene količine kave, voća, smijeha i druženja na krovu
Ako se pronalazite u opisu posla i udovoljavate navedenim kriterijima, pošaljite nam svoj životopis putem linka za prijavu.
Napomena: kontaktirat će se samo oni kandidati koji uđu u uži izbor.
Dozvola za obavljanje djelatnosti u svezi sa zapošljavanjem ministarstva nadležnog za rad br. 178/20.