HR administrator (m/ž)

4 dana do isteka
Poslodavac:
Kategorija:
Mjesto rada:
Zagreb
Rok prijave:
10.10.2024.

Lugera Talent Solutions (prethodno Adecco) lider je u pružanju usluga u području ljudskih potencijala kao što su traženje i selekcija kandidata, privremeno zapošljavanje, istraživanje tržišta, provođenje psihologijskih testiranja, obračun plaća i još mnogo toga.

S više od 28 godina iskustva, prisutni smo u 11 država te smo vodeći u inovacijama u području ljudskih resursa s više od 500 zaposlenika koji rade u 55 ureda. Lugera nastavlja biti Adeccov ekskluzivni partner u Hrvatskoj.

Do sada smo ispisali mnoge uspješne poslovne priče, a sada je vrijeme za još jednu, koja ide otprilike ovako...

Tražimo osobu za naš tim, na poziciji:

HR administrator (m/ž)
Lokacija: Zagreb

ŠTO ĆEŠ RADITI:

  • Komunicirati sa zaposlenicima, klijentima i dobavljačima
  • Kreirati Ugovore o radu te anekse ugovora
  • Organizirati i ugovarati preglede vida, liječničke preglede, police različitih osiguranja
  • Izrađivati raskide Ugovora o radu
  • Obavljati prijave, odjave te promjene zaposlenika na nadležnim institucijama (HZMO, HZZO)
  • Unositi i uređivati podatke zaposlenika u HR sustav
  • Pripremati obračune plaća zaposlenika
  • Pripremati i slati HR dokumentaciju na zahtjev klijenata
  • Izdavati različite potvrde i izjave na zahtjev zaposlenika
  • Pripremati, kontrolirati te predavati putne naloge zaposlenika u drugi odjel
  • Surađivati s drugim odjelima unutar tvrtke
  • Vođenje administrativne evidencije kontakta s korisnicima
  • Kontaktiranje i prikupljanje dokumentacije novih zaposlenika
  • Pripreme ugovora o radu i svih izjava radnika koje su potrebne prije početka rada
  • Otvaranje novih PK ili izrada promjene na postojećoj
  • Priprema svih potrebnih potvrda radniku vezanih uz radni odnos (potvrde za kredite, za upis u vrtić i školu, IP, ER-1 i slično)
  • Popunjavanje i arhiviranje dokumenata
  • Unos svih podataka o radniku u matičnu evidenciju zaposlenika
  • Voditi evidencije ugovora o radu na određeno vrijeme i pravovremeno obavještavanje klijenta o isteku ili potrebi produljenja ugovora

SUPER ĆEŠ SE UKLOPITI U NAŠ TIM AKO:

  • Imaš iskustva u sličnim poslovima
  • Želiš se razvijati u HR administraciji
  • Dobro poznaješ rad u Excelu
  • Voliš raditi u dinamičnoj okolini
  • Usmjerenost na detalje i multitasking ti nisu strani
  • Svakodnevna komunikacija s klijentima ti nije problem
  • Aktivno koristiš engleski jezik

ŠTO NUDIMO?

  • Ugovor na neodređeno vrijeme s probnim rokom od 6 mjeseci
  • Fleksibilno radno vrijeme s mogućnošću rada od kuće
  • Rad u dinamičnoj međunarodnoj kompaniji
  • Neograničene količine kave, voća, smijeha i druženja na krovu

Ako se pronalazite u opisu posla i udovoljavate navedenim kriterijima, pošaljite nam svoj životopis putem linka za prijavu.

Napomena: kontaktirat će se samo oni kandidati koji uđu u uži izbor.

Dozvola za obavljanje djelatnosti u svezi sa zapošljavanjem ministarstva nadležnog za rad br. 178/20.