HR administrator (m/ž)

4 dana do isteka
Poslodavac:
Kategorija:
Mjesto rada:
Zagreb
Rok prijave:
16.09.2024.

Lugera Talent Solutions (prethodno Adecco) globalni je lider u pružanju usluga u području ljudskih potencijala, kao što su traženje i selekcija kandidata, privremeno zapošljavanje, istraživanje tržišta, različita testiranja kandidata, obračun plaća …

Zbog povećanja obujma posla, trenutno smo u potrazi za:

HR administrator (m/ž)
Lokacija: Zagreb

Tvoji radni zadaci uključivat će:

  • Komunikaciju sa zaposlenicima, klijentima, dobavljačima
  • Kreiranje Ugovora o radu, aneksa te priprema i organiziranje potpisivanja Ugovora o radu i pripadajuće dokumentacije
  • Organiziranje i ugovaranje liječničkih i sistematskih pregleda, polica putnog i životnog osiguranja, ovisno o zahtjevu klijenata
  • Izradu raskida Ugovora o radu, odjavu zaposlenika sa nadležnih institucija te slanje potrebnih odjavnih dokumentacija zaposleniku
  • Prijava, odjava i promjena na nadležnim institucijama - HZMO i HZZO
  • Unošenje i izmjenu podataka zaposlenika u HR sistem – Navision HR
  • Pripremu obračuna plaća zaposlenika - prikupljanje mjesečnih evidencija radnih sati, evidencija izostanaka, (bolovanje, godišnji odmori, plaćeni dopusti) te priprema i slanje izvještaja evidencije rada u odjel za obračun plaća, kontrola obračuna plaća
  • Organiziranje i koordinaciju obavljanja Zaštite na radu, vođenje evidencije ZNR
  • Pripremu i slanje HR dokumentacije, kalkulacija i izvještaja na zahtjev klijenata
  • Izdavanje potvrda i izjava te ostale dokumentacije na zahtjev zaposlenika (potvrde za banku, vrtić, burzu...)
  • Pripremu, nadzor i predaju putnih naloga zaposlenika u odjel financija i računovodstva
  • Komunikaciju i suradnju s odvjetničkim uredom u svrhu savjetovanja i kreiranja HR dokumentacije npr. otkazi, zapošljavanje stranaca
  • Odgovornost da HR administrativni procesi i dokumentacija radnika budu u skladu s lokalnim zakonodavstvom te internim procedurama
  • Ostali poslovi prema zahtjevu nadređene osobe

Od našeg novog kolege/kolegice očekujemo:

  • Barem tri godine iskustva u HR administraciji kako bi se što prije snašao/snašla
  • Aktivno korištenje engleskog jezika u govoru i pismu jer imamo puno internacionalnih klijenata
  • Odlične komunikacijske i prezentacijske vještine
  • Izvrsnu koordinaciju svojih radnih zadataka, mogućnost prilagodbe zahtjevima klijenata i rokovima, te samostalnost u radu

Neki od benefita su:

  • Fleksibilno radno vrijeme
  • Slobodnih pola dana za rođendan
  • Skraćeno radno vrijeme ljeti
  • 23 dana godišnjeg odmora
  • Varijabilni dio plaće
  • Plaćen topli obrok i troškovi prijevoza
  • Pet friendly ured :)

Ukoliko si zainteresiran/na za navedenu poziciju i udovoljavaš navedenim kriterijima, pošalji nam svoj životopis putem linka za prijavu.

Dozvola za obavljanje djelatnosti u svezi sa zapošljavanjem ministarstva nadležnog za rad br. 178/20.