HR administrator (m/ž)
Lugera Talent Solutions (prethodno Adecco) globalni je lider u pružanju usluga u području ljudskih potencijala, kao što su traženje i selekcija kandidata, privremeno zapošljavanje, istraživanje tržišta, različita testiranja kandidata, obračun plaća …
Zbog povećanja obujma posla, trenutno smo u potrazi za:
HR administrator (m/ž)
Lokacija: Zagreb
Tvoji radni zadaci uključivat će:
- Komunikaciju sa zaposlenicima, klijentima, dobavljačima
- Kreiranje Ugovora o radu, aneksa te priprema i organiziranje potpisivanja Ugovora o radu i pripadajuće dokumentacije
- Organiziranje i ugovaranje liječničkih i sistematskih pregleda, polica putnog i životnog osiguranja, ovisno o zahtjevu klijenata
- Izradu raskida Ugovora o radu, odjavu zaposlenika sa nadležnih institucija te slanje potrebnih odjavnih dokumentacija zaposleniku
- Prijava, odjava i promjena na nadležnim institucijama - HZMO i HZZO
- Unošenje i izmjenu podataka zaposlenika u HR sistem – Navision HR
- Pripremu obračuna plaća zaposlenika - prikupljanje mjesečnih evidencija radnih sati, evidencija izostanaka, (bolovanje, godišnji odmori, plaćeni dopusti) te priprema i slanje izvještaja evidencije rada u odjel za obračun plaća, kontrola obračuna plaća
- Organiziranje i koordinaciju obavljanja Zaštite na radu, vođenje evidencije ZNR
- Pripremu i slanje HR dokumentacije, kalkulacija i izvještaja na zahtjev klijenata
- Izdavanje potvrda i izjava te ostale dokumentacije na zahtjev zaposlenika (potvrde za banku, vrtić, burzu...)
- Pripremu, nadzor i predaju putnih naloga zaposlenika u odjel financija i računovodstva
- Komunikaciju i suradnju s odvjetničkim uredom u svrhu savjetovanja i kreiranja HR dokumentacije npr. otkazi, zapošljavanje stranaca
- Odgovornost da HR administrativni procesi i dokumentacija radnika budu u skladu s lokalnim zakonodavstvom te internim procedurama
- Ostali poslovi prema zahtjevu nadređene osobe
Od našeg novog kolege/kolegice očekujemo:
- Barem tri godine iskustva u HR administraciji kako bi se što prije snašao/snašla
- Aktivno korištenje engleskog jezika u govoru i pismu jer imamo puno internacionalnih klijenata
- Odlične komunikacijske i prezentacijske vještine
- Izvrsnu koordinaciju svojih radnih zadataka, mogućnost prilagodbe zahtjevima klijenata i rokovima, te samostalnost u radu
Neki od benefita su:
- Fleksibilno radno vrijeme
- Slobodnih pola dana za rođendan
- Skraćeno radno vrijeme ljeti
- 23 dana godišnjeg odmora
- Varijabilni dio plaće
- Plaćen topli obrok i troškovi prijevoza
- Pet friendly ured :)
Ukoliko si zainteresiran/na za navedenu poziciju i udovoljavaš navedenim kriterijima, pošalji nam svoj životopis putem
linka za prijavu.
Dozvola za obavljanje djelatnosti u svezi sa zapošljavanjem ministarstva nadležnog za rad br. 178/20.