Pregledavate arhivu oglasa objavljenih na www.posao.hr.
Ovaj oglas je istekao 30.09.2020. i više nije aktivan.
Sadržaj oglasa prikazan je isključivo u informativne svrhe.

Glavni tajnik Hrvatske komore arhitekata (m/ž)

- dana do isteka

O poslu

Opis radnog mjesta:
- vođenje rada i poslovanja Hrvatske komore arhitekata u skladu sa zakonskim propisima, odlukama i aktima Komore, odlukama Skupštine Komore, Upravnog odbora Komore i predsjednika Komore
- na neodređeno vrijeme, mandat u trajanju četiri godine, probni rad 3 mjeseca, puno radno vrijeme

Opis posla:
1. Koordinacija rada Tajništva i svih ostalih tijela Komore te upravljanje operativnim aktivnostima Komore:
- opći poslovi i potpora financijsko-računovodstvenim poslovima
- potpora pravnim poslovima i potpora stegovnim tijelima Komore
- potpora radnim tijelima Komore
- operativna potpora članstvu
2. Obavljanje upravnih i drugih stručnih poslova Komore kako bi se ispunila svrha zadovoljavanja zakonskih obveza Komore u obavljanju javnih ovlasti, kontinuiranog promicanja arhitekture i unapređenja arhitektonske djelatnosti u cjelini te čuvao ugled, čast i prava članova Komore
3. Upravljanje poslovnim procesima, organizacijom te financijskim, materijalnim i ljudskim resursima u smislu ostvarivanja maksimalne učinkovitosti cjelokupnog sustava
4. Koordinacija potrebnih vanjskih usluga i radova (outsourcing)
5. Upravljanje poslovima stručnog usavršavanja članova Komore, što uključuje komunikaciju i koordinaciju s potencijalnim provoditeljima i polaznicima te voditeljima SU
6. Organizacija sjednica Upravnog odbora, Nadzornog odbora i Skupštine Komore, praćenje rada, kontrola zapisnika te provedba zaključaka tijela Komore
7. Odgovornost za odnose sa članstvom i odnose s javnošću (uređivanje web portala, društvenih mreža i elektronskog glasnika)
8. Izrada planova i izvješća iz svojeg djelokruga rada
9. Obavljanje drugih poslova u skladu sa Zakonom, aktima Komore, odlukama Skupštine Komore, Upravnog odbora Komore i predsjednika Komore
Vrsta posla:
stalni radni odnos
Županija:

O zaposleniku

Znanja i kvalifikacije:
- završeni diplomski sveučilišni studij/ VSS
- najmanje 5 godina radnog iskustva na istim ili sličnim poslovima
- visok stupanj organizacijskih i upravljačkih sposobnosti
- visok stupanj samoinicijativnosti i preuzimanja odgovornosti
- analitičke, prezentacijske i pregovaračke kompetencije
- izvrsne komunikacijske sposobnosti i izvrsnost u poslovnoj korespondenciji
- visok stupanj poznavanja zakonodavnog i upravnog okvira Republike Hrvatske
- napredno znanje rada na računalu
- aktivno služenje engleskim jezikom u govoru i pismu (prednost poznavanje još jednog stranog jezika)
• obvezan probni rad u trajanju od 3 mjeseca;

Kandidati su dužni priložiti slijedeće dokumente:
• prijavu na javni natječaj (obavezno navesti osobne podatke podnositelja prijave - ime i prezime, datum i mjesto rođenja, adresa stanovanja, e- mail adresa i broj telefona kao podatke nužne za kontaktiranje s kandidatima. Sva komunikacija poslodavca prema kandidatu biti će obavljena isključivo putem navedene email adrese i tel. broja.);
• životopis;
• preslik diplome;
• preslik domovnice;
• dokaz o radnom stažu (preslik radne knjižice s osobnim podacima i podacima o radnom stažu do 1.9.2020. ili potvrda o podacima evidentiranim u matičnoj evidenciji Hrvatskoga zavoda za mirovinsko osiguranje koju Zavod na osobno traženje osiguranika izdaje na šalterima područnih službi/ureda Hrvatskoga zavoda za mirovinsko osiguranje ili elektronički zapis, u slučaju da je osiguranik podnio zahtjev u elektroničkom obliku preko korisničkih stranica Hrvatskoga zavoda za mirovinsko osiguranje);
• dokaz o radnom iskustvu (potvrda ranijeg poslodavca o radnom iskustvu ostvarenom na poslovima odgovarajuće stručne spreme i struke
• preslik uvjerenja o nekažnjavanju, ne starije od 6 (šest) mjeseci od dana objave ovog natječaja;
Minimalna stručna sprema:
Fakultet
Strani jezik:
engleski
Poznavanje rada na računalu:
napredno
Potrebno radno iskustvo:
pet godina