Pregledavate arhivu oglasa objavljenih na www.posao.hr.
Ovaj oglas je istekao 01.11.2021. i više nije aktivan.
Sadržaj oglasa prikazan je isključivo u informativne svrhe.

Djelatnik za administrativno-recepcijske poslove (m/ž)

- dana do isteka
Poslodavac:
Kategorija:
Mjesto rada:
Rovinj
Rok prijave:
01.11.2021.

Proficio d.d. ulaže u turizam nastojeći se izdvojiti iz uobičajene turističke ponude. Proficio d.d. posjeduje nekoliko nekretnina na jedinstvenim lokacijama na hrvatskoj obali koje razvija sukladno pomno promišljenim konceptima. Heritage hotel Angelo d'Oro smješteni je u rovinjskoj staroj gradskoj jezgri, u prostoru biskupske palače iz 17. stoljeća i jedan je od vodećih boutique hotela u regiji. Zahvaljujući šarmantnom interijeru, atraktivnom rasporedu soba, stilskom namještaju i prekrasnom vrtu, hotel priziva ugođaj prošlih vremena i nekadašnji stil življenja u središtu Rovinja.

Očekujemo snalažljivu i fleksibilnu osobu, fokusiranu na rezultate, željnu izazova i rada u proaktivnoj radnoj okolini. Nudimo rad u aktivnom i poticajnom hotelskom okruženju uz suradnju s postojećim vrhunskim timom rovinjskih i zagrebačkih suradnika.



Djelatnik za administrativno-recepcijske poslove (m/ž)

Poslodavac: PROFICIO d.d., Zagreb, Draškovićeva 12
Mjesto rada: Rovinj
Lokacija: Hotel i apartmani Angelo d'Oro, Rovinj
Trajanje radnog odnosa: Određeno s probnim rokom od 3 mjeseca
Potrebna stručna sprema: SSS
Početak rada: Odmah / što prije
Rok prijave: 1.11.2021.



Opis posla:

Ova pozicija obuhvaća administrativne i recepcijske poslova, sukladno potrebama i sezonalnosti poslovanja, odnosno:

  • Pružanje usluge prijema, prihvata, boravka i odlaska gostiju za hotel i prateće objekte, organizaciju prijevoza gostiju te fakturiranje usluga
  • Administrativna podrška voditelju hotela te ostalim članovima tima po potrebi
  • Organizacija prikupljanja, protoka i arhiviranja računovodstvene i administrativne dokumentacije
  • Uska suradnja s računovodstvenim timom
  • Operativno-administrativni poslovi vezani uz hotelske operacije i projekte
  • Vođenje internih evidencija i arhive
  • Drugi uredsko-administrativni poslovi ovisno o potrebama poslovanja
Uvjeti::
  • Srednja stručna sprema, stručni prvostupnik, visoka stručna sprema, magistar struke
  • Poznavanje MS Office paketa (Word, Outlook)
  • Razvijene komunikacijske vještine, visoka organiziranost
  • Brzina, preciznost i temeljitost prilikom izvršavanja zadataka
  • Rad unutar tima; komunikacija i koordinacija administrativnih aspekata poslovanja ostalim članovima tima
  • Tečno znanje engleskog jezika u govoru i pismu



Vaše ponude sa životopisima molimo pošaljite najkasnije do 01.11.2021. brzom prijavom.