Naš klijent je uspješna talijanska kompanija koja za svoju podružnicu u Rijeci traži više kvalitetnih i komunikativnih osoba za rad na poziciji:

Djelatnik u korisničkoj službi / Agente assistenza clienti – Rijeka



Odgovornosti:
  • nakon plaćene edukacije (prva dva mjeseca prema ugovoru o radu), radnik je spreman za:
    • odgovaranje na upite korisnika iz Italije
    • pružanje traženih informacija i pomoć oko rješavanja problema korisnika
    • evidentiranje kontakata s korisnicima te unošenje njihovih podataka u bazu

Uvjeti:
  • vrlo dobro znanje talijanskog jezika u govoru
  • osnovno poznavanje MS Office paketa
  • strpljivost i ljubaznost u ophođenju s korisnicima
  • snalažljivost

Nudimo:
  • ugovor o radu na određeno vrijeme u trajanju od godine dana, uz mogućnost produžetka
  • rad na studentski ugovor – nakon edukacije, formira se raspored rada na temelju rasporeda predavanja
  • plaćeno osposobljavanje za rad u trajanju od dva mjeseca
  • mogućnost prelaska na manje (4 sata rada dnevno) ili veće (puno) radno vrijeme nakon edukacije
  • redovita i stimulativna primanja:
    • od 3.500,00 kn – 6.000,00 kn neto
    • s dodacima: nedjelje 35%, blagdani 50% , prekovremeni sati 50%
    • bonusi na temelju kvalitete rada
  • studentska satnica:
    • 18 kn za vrijeme teorijske edukacije
    • 23 kn od drugog mjeseca od zaposlenja
  • mogućnost konstantnog učenja, usavršavanja i napredovanja

Ukoliko ste zainteresirani za navedenu poziciju i udovoljavate navedenim kriterijima pošaljite nam svoj životopis na hrvatskom i talijanskom jeziku s naznakom za navedeno radno mjesto najkasnije do 30.11.2017. putem LINKA ZA PRIJAVU..

Adecco Hrvatska d.o.o. ishodilo je dozvolu za obavljanje djelatnosti u svezi sa zapošljavanjem Ministarstva gospodarstva, rada i poduzetništva klasa: UP/I-102-02/03-04/07 od 05.6.2003.

Brza prijava
Oglasnik grupacija:
posao.hr oglasnik.hr auti.hr edukacija.hr
Pomozite poboljšati Posao.hr Pošaljite nam svoje komentare