Djelatnik korisničke podrške (m/ž)
O poslu
Naš tim čine motivirani, profesionalni i ljubazni ljudi koji svakodnevno stvaraju vrhunsko korisničko iskustvo.
Zbog širenja poslovanja, tražimo novog člana tima
Opis posla:
- Komunikacija s korisnicima putem live chata (primarni kanal komunikacije)
- Povremeno zaprimanje i rješavanje telefonskih upita (pozivi aktivni do 1 sat dnevno)
- Rješavanje pitanja vezanih uz korisničke račune, isplate, promocije i opće upite
- Suradnja s ostalim odjelima kako bi se osigurala brza i kvalitetna podrška korisnicima
- Rad u smjenama, uključujući vikende i blagdane prema rasporedu.
- Rad u dinamičnom i poticajnom okruženju
- Mogućnost napredovanja unutar tvrtke
- Stalnu edukaciju i podršku kolega
- Smjenski rad s jasno definiranim rasporedom
- Osiguran parking
O zaposleniku
- Odlične komunikacijske vještine i pismenost
- Poznavanje rada na računalu i brzina tipkanja
- Prednost poznavanje online gaming industrije
- Odgovoran, smiren i uslužan pristup korisnicima
Kontakt podaci poslodavca
Brza prijava
Možda će vas zanimati
Specijalist strojarskog održavanja (m/ž)PLIVA Hrvatska d.o.o.
Voditelj prodavaonice (m/ž)Studenac d.o.o.
Pomoćni/a radnik/ca - završni građevinski radoviKROVOD TIM d.o.o. za završne radove u graditeljstvu
Skladišni radnik (m/ž)Workforce Ljudski Potencijali d.o.o.
Skladištar/kaPLANIGRAD PROJEKT d.o.o. za građenje i trgovinu
