Ostale informacije:
Mjesto rada: Prodajni centar Zagreb, Gospodarska ulica 15, Donji Stupnik Opis poslova: • Intervencija kod korisnika u firmi u slučaju poteškoća ili kvarova • Intervencije na mrežnu i informatičku infrastrukturu u firmi • Priprema računala za nove djelatnike: nabava laptopa, instalacija Windowsa i Office paketa, podešavanje mailova klijenta, instalacija Luceeda, podešavanje zajedničkih foldera i instalacija ostalih programa • Pohrana podataka djelatnika na odlasku te isključivanje pristupa određenim programima • Koordinacija s odjelom računovodstva oko zadužuje ili razdužuje osnovna sredstva te vođenje evidencije • Administracija Synology sustava • Administracija EPA sustava za ispis • Prijava radnih naloga u jamstvu • Obrada kredit nota i raspodjela prema servisnim partnerima • Pregled stanja rezervnih dijelova i otpis po kredit notama • Zaprimanje narudžbi od partnera i kupaca u servisu • Narudžba rezervnih dijelova od vendora • Unos narudžbi u Luceed, otvaranje šifri, praćenje dolaska robe, fakturiranje Uvjeti: • SSS – informatički smjer • Minimalno 3 godine radnog iskustva u navedenom smjeru • Poznavanje internih procedura po odjelima • Poznavanje rada informatičkog sustava • Poznavanje informatičke opreme i ispisnih tehnologija Poželjne kompetencije: • Pedantnost u ažurnom obavljanju poslova i radnih zadataka • Samostalnost • Odgovornost Poslodavac nudi: • Ugodno radno okruženje • Osmosatno radno vrijeme sa slobodnim vikendima • Mogućnost razvoja Svoju ponudu s dokazima o ispunjavanju uvjeta, životopisom i zamolbom, možete podnijeti do 10.07.2022. godine na adresu: EUROTRADE d.o.o. za trgovinu i uvoz – izvoz, Ulica Spinè 16, 52210 Rovinj