Pregledavate arhivu oglasa objavljenih na www.posao.hr.
Ovaj oglas je istekao 14.03.2018. i više nije aktivan.
Sadržaj oglasa prikazan je isključivo u informativne svrhe.

Djelatnik/ca službe za korisnike i održavanje skladišta

- dana
Poslodavac:
PRIMUS GROUP HRM društvo s ograničenom odgovornošću za usluge
Kategorija:
Graditeljstvo i geodezija
Mjesto rada:
Zagreb
Rok prijave:
14.03.2018.
Mjesto rada:ZAGREB
Broj traženih radnika:1
Razina obrazovanja:Viša ili prvostupanjska Fakultet, akademija, magisterij, doktorat
Uvjeti na radnom mjestu:Rad na jednom mjestu
Radno iskustvo:2 godine
Vrsta zaposlenja:Na neodređeno; novootvoreni poslovi
Radno vrijeme:Puno radno vrijeme
Smještaj:Nema smještaja
Vozački ispit:Kategorija B
Poslodavac:PRIMUS GROUP HRM društvo s ograničenom odgovornošću za usluge
Kontakt:e-mailom: info.croatia@primus-group.eu
Ostale informacije:

Poslodavac je međunarodna business-to-business (B2B) tvrtka, koja upravlja nabavnim lancem te se bavi održavanjem, popravcima i operativnim djelatnostima za svoje klijente. Za svoga klijenta s kojim posluju u Zagrebu trebaju osobu koja će obavljati sljedeće poslove: POSLOVNE ODGOVORNOSTI: • prvi kontakt između kupca i središnjeg ureda za operativna pitanja • ova funkcija je operativna i taktička: zaposlenik je poveznica između Klijenta te samog centralnog ureda • rješavanje operativnih pitanja po potrebi zajedno s drugim odjelima • praćenje i upravljanje procesom pomoću nadzornih ploča i KPI-a • obavljanje operativnih skladišnih aktivnosti u tehničkom skladištu • optimiziranje skladišta i osiguravanje urednosti i organiziranosti • provođenje postupka naručivanja dijelova • zaposlenik službe za korisnike treba biti dostupan Korisniku puno radno vrijeme PRODAJNE AKTIVNOSTI ZA KUPCA/KLIJENTA • administrativno upravljanje nalozima, narudžbenicama, popratne nabavne aktivnosti uz podršku centralne nabave, te praćenje KPI-a • zaprimanje reklamacija i savjetovanje o tehničkim pitanjima i proizvodima • proaktivnost u odabiru dobavljača (na temelju vlastitih tehničkih znanja) PRAĆENJE PROCESA: • praćenje, rad na poboljšanju internih KPI-a, izvještavanje o njima • proaktivno izvršenje planova uz rad na poboljšanju poslovanja te analiza i izvještavanje o korisničkom radu • osiguravanje isporuka narudžbi prema klijentima, kao i briga o ispunjavanju obveza plaćanja od strane klijenta AKTIVNOSTI UPRAVLJANJA UGOVORIMA: • proaktivno identificiranje odstupanja u ugovoru, predlaganje rješenja nadležnim osobama OPERATIVNE AKTIVNOSTI: • ulazna logistika i povratne aktivnosti u skladištu • administracija i upravljanje narudžbenicama i knjigovodstvenim nalozima u WMS / ERP sustavu klijenta • stavljanje primljene robe na ispravnu lokaciju (npr., Kanban & Vending Machines) DRUGA ZNANJA I VJEŠTINE: • poželjno iskustvo rada u multinacionalnom okruženju • tečno znanje engleskog jezika u govoru i pismu budući da se komunikacija sa Poslodavcem vrši usmeno i pismeno na engleskom jeziku • posjedovanje znanja o strojnim dijelovima i/ili kupnji dijelova stroja • sposobnost razgovaranja o tehničkim temama sa inženjerima i prosljeđivanje istih dobavljaču i/ili internoj organizaciji • napredno znanje rada u Microsoft Office-u • poželjno iskustvo rada u WMS/ERP sustavu Molimo kandidate da šalju svoje životopise na hrvatskom i na engleskom jeziku, budući da je govorno područje Poslodavca engleski jezik.

Podaci su preuzeti sa:www.hzz.hr
Šifra radnog mjesta:89619996

Sadržaj ovog oglasa je prenesen sa službenih stranica Hrvatskog zavoda za zapošljavanje.
Portal Posao.hr ne odgovara za eventualnu netočnost podataka u oglasu.

Oglasnik grupacija:
posao.hr oglasnik.hr auti.hr edukacija.hr
Pomozite poboljšati Posao.hr Pošaljite nam svoje komentare