Ovaj oglas je istekao 31.03.2023. i više nije aktivan.
Sadržaj oglasa prikazan je isključivo u informativne svrhe.
Trenutno aktivne oglase pogledajte na www.posao.hr.
Direktor hotelskih operacija (m/ž) HZZ OGLAS
O poslu
Fakultet, akademija, magisterij, doktorat
osigurava provođenje zakonskih regulativa iz područja rada
provodi sve raspoložive aktivnosti usmjerene ka maksimalizaciji profita i optimizaciji troškova
koordinira suradnju s drugim odjelima
brine o prisutnosti zaposlenika na radu, korištenju slobodnih dana, plaćenih i neplaćenih dopusta i godišnjih odmora
postavlja sustav rada odjela, upravlja odjelnim ciljevima, nadzire provedbu programa operacija kroz upravljanje osobljem u odjelu te odgovara za rezultate
izabire i vodi tim voditelja odjela operacija
izrađuje godišnje operativne planove, proračune i redovne prognoze za TSM koja dostavlja na odobrenje upravi
upravlja i razvija poslovanje TSM prema poslovnom planu
koordinira i nadzire prateće usluge (praonica, prijevoz, nabava i druge ako je potrebno)
aktivno upravlja imovinom portfelja, povećanjem vrijednosti i pronalaženjem prilika za prenamjenu, uvijek u potrazi za načinima povećavanja dodane vrijednosti kako bi se povećala ukupna profitabilnost TSM
nadzire sve aspekte poslovanja, uključujući upravljanje prihodom, vođenje sastanaka i koordinacija kalendara događanja
nadzire sve aspekte poslovanja unutar zaštite na radu, sanitarnih i komunalnih propisa, poštivanje svih zakona
uključen je u planiranje sukcesije, kreiranje politike plaća, bonusa i nagrada, obuku i dnevnu kontrolu troškova
u suradnji s direktorom održavanja planira i vrši procjenu kapitalnih investicija i projekata
prepoznaje prilike za razvoj prihoda i djeluje u pravcu povećanja udjela na tržištu što zahtijeva međunarodne i lokalne inicijative i napore, a u koordinaciji s odjelima prodaje i marketinga
razvija poslovni plan i nadzire financijske sustave za provođenje plana i računovodstvenih politika i postupaka kako bi se osiguralo da su prihodi i dobit maksimalni
zadužen za poboljšanje i održavanje kvalitete proizvoda i postizanje zadovoljstva kupaca te prezentaciju kvalitete definirajući područja primarne odgovornosti i pažnje
propituje procese kako bi se osiguralo da osoblje je na raspolaganju i mogućnosti da ostvariti razinu kvalitete proizvoda i usluga po odgovarajućoj cijeni, a na zadovoljstvo gosta
kako bi se osigurao razvoj i zadržavanje osoblja potiče nagrađivanje izvrsnosti i produktivnosti
Hrvatski zavod za zapošljavanje
Sva prava pridržana © 2024, www.hzz.hr
Sadržaj ovog oglasa je prenesen sa službenih stranica Hrvatskog zavoda za zapošljavanje.
Portal Posao.hr ne odgovara za eventualnu netočnost podataka u oglasu.