Ovaj oglas je istekao 20.03.2019. i više nije aktivan.
Sadržaj oglasa prikazan je isključivo u informativne svrhe.
Trenutno aktivne oglase pogledajte na www.posao.hr.
Customer servis agent (m/ž)
O poslu
Customer servis agent (m/ž)
Sudjelujte u stvaranju najveće hrvatske web trgovine koja postavlja trendove online prodaje i drži korak s najvećim svjetskim web trgovinama u regiji i svijetu.
Ukoliko želiš krenuti na novo putovanje, zajedno s MALL.HR timom, ne bojiš se dinamičnog rada, svakodnevnih izazova, pokazivanja samoinicijativnosti, suradnje s internacionalnim timovima i u potrazi si za svježim i ponekad ludim idejama, onda si prava osoba za naš tim.
Vaši zadaci:
• Komunikacija s kupcima i briga o njihovom zadovoljstvu našim uslugama
• Informiranje kupaca o proizvodima iz naše ponude
• Zaprimanje i uređivanje narudžbi
• Vođenje svih administrativnih poslova koje se odnose na pružanje pomoći kupcima
• Obavljanje ostalih poslova s obzirom na potrebe u radnom prostoru i nalogu neposrednog voditelja
Mjesto / adresa rada: Ulica kneza Branimira 28, 10040 Zagreb
• Prijateljsko radno okruženje
• Rad u opuštenom i motiviranom timu zaposlenika
• Brojne mogućnosti za profesionalni i osobni razvoj
• Stimulativnu plaću
• Puno novih znanja i iskustva
• Rad na određeno vrijeme (probni rok od 2 mjeseca) uz mogućnost produljenja i stalnog zaposlenja
O zaposleniku
• SSS – IV. stupanj: (prednost kandidati s iskustvom u radu call centra)
• Napredno korištenje Interneta i MS office alata (poznavanje rada u SAP sustavu dodatna je pogodnost)
• Znanje engleskog jezika (poznavanje slovenskog je dodatna pogodnost)
• Prilagodljivost, sistematičnost i točnost
• iskustvo u timskom radu
• Interpresonalne i komunikacijske vještine
Zamolbu i životopis molimo pošaljite putem Brze prijave ili na e-mail: [email protected] najkasnije do 20.03.2019.