Ovaj oglas je istekao 24.06.2022. i više nije aktivan.
Sadržaj oglasa prikazan je isključivo u informativne svrhe.
Trenutno aktivne oglase pogledajte na www.posao.hr.
Customer Care Team Manager (m/ž)
O nama
heloo je hrvatska tvrtka koja brine o korisnicima vodećih europskih i svjetskih tvrtki, kao i inovativnih mladih tvrtki iz različitih industrija - od mode, gaminga do putovanja.
Zapošljavamo gotovo osam stotina govornika stranih jezika u cijeloj regiji, a kao Team Manager bit ćeš poveznica između klijenta i naših timova te voditi i razvijati grupu voditelja timova.
Customer Care Team Manager! (m/ž)
rad od kuće (Hrvatska) ili iz ureda (Zagreb)
U heloo-u te očekuje:
- radno okruženje koje stavlja fokus na iskustvo ljudi i kvalitetu usluge
- tim koji govori tvojim jezikom: od kolega do nadređenih, naš tim menadžera sastoji se od stručnjaka u ovom području koji razumiju industriju i zadatke na kojima radiš, i pomoći će ti da se u njima usavršiš
- mogućnost da fleksibilno kombiniraš rad iz našeg zagrebačkog ureda s onime iz udobnosti svog doma
- prilike za rast i razvoj: ovo je mjesto gdje rad i inicijativa nikad ne prođu nezamijećeni
- cijeli svijet (i nikad nije bio bliže kući!): zapošljavamo i okupljamo međunarodnu zajednicu ljudi iz gotovo svakog kutka svijeta
- kompanijski benefiti: od popusta u najdražoj trgovini zdrave prehrane do teretana, banaka i zdravstvenih pregleda, uživaj u svim benefitima bivanja helooerom
Kao Customer Care Team Manager ćeš:
- biti glavni kontakt za klijenta: zajedno ćete raspravljati o dugoročnim, mjesečnim i tjednim operativnim zadacima, procjenjivati isporuku KPI-ova i planirati daljnje korake kako bi njihov customer experience bio još bolji
- razvijati vještine vođenja tima kod svojih voditelja timova i supervizora
- se brinuti da svi helooeri u tvojim timovima imaju sve što je potrebno za super radno iskustvo, od tehničkog setupa do mentoriranja
- pratiti i analizirati KPI-ove, identificirati trendove i razvijati strateške preporuke
- sudjelovati u i inicirati brigu o visokim razinama zadovoljstva klijenata i zaposlenika
- surađivati s nama kako bismo ostvarili još bolje iskustvo zaposlenika kroz razne inicijative na razini tvrtke
- prepoznati što je potrebno tvom timu kako bi ostvarili zadane rezultate, te organizirati i koordinirati potrebne korake za to
Odlično ćeš se uklopiti u naš tim ako:
- imaš iskustva u korisničkoj podršci i vođenju manjih i većih timova
- si u potrazi za poslom koji spaja najbolje iz oba svijeta - razvijanje ljudi i analizu podataka
- si izrazito organiziran/a i možeš koordinirati druge
- imaš iskustva u vođenju i mentoriranju ljudi
- imaš KPI-ove korisničke podrške u malom prstu
- razumiješ podatke u vidu forecastinga, KPI analize i budgetinga, a uz to možeš donijeti odluke bazirane na podacima i razumijevanju tvojih timova
- se možeš staviti u poziciju svojih timova i njihovih voditelja da ih motiviraš, riješiš nedoumice i pomogneš im ostvariti uspjeh
- se možeš tečno i slobodno izažavati na engleskom jeziku, bilo usmeno ili pismeno