Pregledavate arhivu oglasa objavljenih na www.posao.hr.
Ovaj oglas je istekao 24.06.2022. i više nije aktivan.
Sadržaj oglasa prikazan je isključivo u informativne svrhe.

Customer Care Team Manager (m/ž)

- dana do isteka
Poslodavac:
Kategorija:
Mjesto rada:
rad od kuće ili iz ureda (Zagreb)
Rok prijave:
24.06.2022.

O nama

heloo je hrvatska tvrtka koja brine o korisnicima vodećih europskih i svjetskih tvrtki, kao i inovativnih mladih tvrtki iz različitih industrija - od mode, gaminga do putovanja.
Zapošljavamo gotovo osam stotina govornika stranih jezika u cijeloj regiji, a kao Team Manager bit ćeš poveznica između klijenta i naših timova te voditi i razvijati grupu voditelja timova.

Customer Care Team Manager! (m/ž)
rad od kuće (Hrvatska) ili iz ureda (Zagreb)



U heloo-u te očekuje:

  • radno okruženje koje stavlja fokus na iskustvo ljudi i kvalitetu usluge
  • tim koji govori tvojim jezikom: od kolega do nadređenih, naš tim menadžera sastoji se od stručnjaka u ovom području koji razumiju industriju i zadatke na kojima radiš, i pomoći će ti da se u njima usavršiš
  • mogućnost da fleksibilno kombiniraš rad iz našeg zagrebačkog ureda s onime iz udobnosti svog doma
  • prilike za rast i razvoj: ovo je mjesto gdje rad i inicijativa nikad ne prođu nezamijećeni
  • cijeli svijet (i nikad nije bio bliže kući!): zapošljavamo i okupljamo međunarodnu zajednicu ljudi iz gotovo svakog kutka svijeta
  • kompanijski benefiti: od popusta u najdražoj trgovini zdrave prehrane do teretana, banaka i zdravstvenih pregleda, uživaj u svim benefitima bivanja helooerom

Kao Customer Care Team Manager ćeš:

  • biti glavni kontakt za klijenta: zajedno ćete raspravljati o dugoročnim, mjesečnim i tjednim operativnim zadacima, procjenjivati isporuku KPI-ova i planirati daljnje korake kako bi njihov customer experience bio još bolji
  • razvijati vještine vođenja tima kod svojih voditelja timova i supervizora
  • se brinuti da svi helooeri u tvojim timovima imaju sve što je potrebno za super radno iskustvo, od tehničkog setupa do mentoriranja
  • pratiti i analizirati KPI-ove, identificirati trendove i razvijati strateške preporuke
  • sudjelovati u i inicirati brigu o visokim razinama zadovoljstva klijenata i zaposlenika
  • surađivati s nama kako bismo ostvarili još bolje iskustvo zaposlenika kroz razne inicijative na razini tvrtke
  • prepoznati što je potrebno tvom timu kako bi ostvarili zadane rezultate, te organizirati i koordinirati potrebne korake za to

Odlično ćeš se uklopiti u naš tim ako:

  • imaš iskustva u korisničkoj podršci i vođenju manjih i većih timova
  • si u potrazi za poslom koji spaja najbolje iz oba svijeta - razvijanje ljudi i analizu podataka
  • si izrazito organiziran/a i možeš koordinirati druge
  • imaš iskustva u vođenju i mentoriranju ljudi
  • imaš KPI-ove korisničke podrške u malom prstu
  • razumiješ podatke u vidu forecastinga, KPI analize i budgetinga, a uz to možeš donijeti odluke bazirane na podacima i razumijevanju tvojih timova
  • se možeš staviti u poziciju svojih timova i njihovih voditelja da ih motiviraš, riješiš nedoumice i pomogneš im ostvariti uspjeh
  • se možeš tečno i slobodno izažavati na engleskom jeziku, bilo usmeno ili pismeno

Zvuči zanimljivo? Jedva čekamo primiti tvoju prijavu!