Naš klijent je kompanija koja je začetnik i nositelj poznatog hrvatskog branda. Jedinstvenim poslovnim konceptom već dugi niz godina postavljaju visoke kriterije inovacija i kvalitete proizvoda. Svoj uspjeh grade na motiviranim, vrijednim i predanim djelatnicima koji prepoznaju vrijednosti u radu kompanije i s njima se poistovjećuju. Svojim djelatnicima nude stabilnu sredinu za rad, priliku za učenje i napredovanje i stimulativne financijske prihode te kroz brigu za njihov razvoj i zadovoljstvo omogućiti im realizaciju svih svojih potencijala i talenata.
Ako se želite postati dio ove uspješne priče i sredine, prijavite se na oglas za radno mjesto:
Asistent Voditelja odjela Maloprodaje (m/ž)
Mjesto rada: Zagreb

Odgovornosti će uključivati:
  • Postavljanje indikatora i standarda rada odjela Maloprodaje i praćenje istih
  • Prenošenje standarda rada voditeljima salona
  • Praćenje marketinških akcija u odjelu
  • Organizacija prodajnih akcija po salonima i prilagođavanje istih svakom prodajnom prostoru
  • Obilasci/organizacija prodajnih mjesta
  • Dnevna komunikacija s voditeljima salona i ostalim djelatnicima po potrebi, te rješavanje tekućih problema
  • Regrutiranje i selekcija novih djelatnika prema standardima tvrtke i modne marke
  • Praćenje isteka ugovora djelatnika u odjelu, produljenje ili otkazivanje istog
  • Praćenje godišnjih odmora, ispisivanje odluka o istima
  • Razmještaj djelatnika po prodajnim mjestima
  • Sudjelovanje u razvoju proizvoda
  • Komunikacija i koordinacija s odjelom Nabave o ulazima robe
  • Komunikacija s odjelom Proizvodnje o planu i prioritetima proizvodnje
  • Praćenje obrtaja zaliha i izvještavanje po potrebi
  • Komunikacija s turističkim vodičima, agencijama i kruzerima – ugovaranje, praćenje i koordinacija suradnje
  • Organizacija i sistematizacija popravaka i održavanja salona
  • Komunikacija i vođenje komunikacije s shopping centrima
  • Rješavanje reklamacija i „teških“ kupaca

Zahtjevi za radno mjesto su:
  • Prethodno relevantno iskustvo rada u maloprodaji na sličnim ili istim poslovima i(li) pozicijama navedenih odgovornosti
  • Organizirana, proaktivna osoba koju motivira visoka razina odgovornosti i povjerenja
  • Dinamična i fleksibilna osoba spremna za nove izazove i motivirana stvaranjem novih vrijednosti
  • Osoba koja uživa u prodaji i kontaktu s kupcima, prenošenju znanja djelatnicima i razvijanju sposobnosti i vještina svojih podređenih
  • Odlične komunikacijske i interpersonalne vještine
  • Izvrsno razvijene vještine u području upravljanja timovima
  • Poželjno prethodno iskustvo na rukovodećoj poziciji
  • VSS ili SSS (poželjno trgovačkog ili ekonomskog smjera)
  • Izvrsne računalne vještine
  • Dobro poznavanje engleskog jezika u govoru i pismu

Nudimo:
  • Ugodnu i izazovnu radnu okolinu u kojoj se nagrađuje uspjeh
  • Stabilna i stimulativna primanja
  • Priliku za osobni i profesionalni razvoj
  • Rad u stabilnoj kompaniji koja zna prepoznati i nagraditi lojalne i kvalitetne djelatnike
  • Priliku za napredovanje

Ako ste se prepoznali u ovom oglasu i želite razvijati svoju profesionalnu karijeru u poticajnoj i profesionalnoj radnoj okolini, putem BRZE PRIJAVE pošaljite motivacijsko pismo i životopis do 21.08.2017.

Radujemo se Vašim prijavama

AGNOSCO potencijali d.o.o. ishodilo je dozvolu za obavljanje djelatnosti u svezi sa zapošljavanjem Ministarstva rada i mirovinskog sustava, KLASA: 102-02/16-04/10, URBROJ: 524-04-02-01/2-16-2.

Brza prijava
Oglasnik grupacija:
posao.hr oglasnik.hr auti.hr edukacija.hr
Pomozite poboljšati Posao.hr Pošaljite nam svoje komentare