Asistent u prodaji - Back office (m/ž)

7 dana do isteka
Poslodavac:
Kategorija:
Mjesto rada:
cijela Hrvatska
Rok prijave:
13.07.2022.

Adecco je globalni lider u pružanju usluga u području ljudskih potencijala.

Za našeg klijenta, tvrtku koja se bavi pružanjem cjelovitih telekomunikacijskih rješenja, tražimo pouzdanu, organiziranu i preciznu osobu na poziciji:

Asistent u prodaji - Back office (m/ž)
Lokacija: cijela Hrvatska

VAŠ RADNI DAN IZGLEDAO BI OVAKO:

  • Unos ovjerenih ugovora u sustav
  • Aktivacija ugovora
  • Praćenje i ažuriranje promjena u sustavu
  • Komunikacija s korisnicima, menadžerima i drugim kolegama
  • Ažuriranje OSF i CRM sustava

NAŠA OČEKIVANJA OD VAS SU:

  • Minimalno SSS
  • Minimalno 1 godina iskustva u radu s aktivacijama mobilnih i fiksnih usluga za Hrvatski Telekom
  • Korištenje MS Office alata
  • Poznavanje rada u OSF sustavu

NUDIMO VAM:

  • Dugoročno zaposlenje u perspektivnoj tvrtki
  • Mogućnost profesionalnog razvoja i usavršavanja
  • Radno vrijeme od ponedjeljka do petka u jutarnjoj smjeni
  • Mogućnost rada od kuće

Ukoliko ste zainteresirani za navedenu poziciju i udovoljavate navedenim kriterijima, pošaljite nam svoj životopis klikom na gumb za prijavu ispod oglasa.

Adecco Hrvatska d.o.o. ishodilo je dozvolu za obavljanje djelatnosti u svezi sa zapošljavanjem Ministarstva gospodarstva, rada i poduzetništva klasa: UP/I-102-02/20-03/13 od 13.02.2020.

Napomena: : kontaktirat će se samo oni kandidati koji uđu u uži izbor.