Asistent u HR administraciji i kontrolingu (m/ž)

1 dan do isteka

Lugera Talent Solutions (prethodno Adecco) globalni je lider u pružanju usluga u području ljudskih potencijala.

Naš klijent inovativna je, međunarodna tvrtka koja se bavi pronalaskom rješenja za održivi razvoj energije, upravljanje elektroenergetskom mrežom i digitalnu transformaciju energetskih sustava.
Za njihov ured u Zagrebu, tražimo motiviranu osobu za poziciju:

Asistent u HR administraciji i kontrolingu (m/ž)
Lokacija: Zagreb

OPIS POSLA:

  • Komunikacija i bliska suradnja s odjelima Financija i računovodstva te Ljudskih resursa
  • Organizacija prikupljanja, protoka i arhiviranja računovodstvene, administrativne te financijske dokumentacije
  • Provjera računovodstvene i financijske dokumentacije te priprema konsolidiranih izvještaja i prezentacija istih
  • Priprema kalkulacija i prateće dokumentacije kao podloga za fakturiranje usluga
  • Praćenje poslovnih planova i aktivnosti te priprema izvještaja
  • Vođenje internih evidencija i arhive
  • Rad u internom ERP sustavu
  • Organizacija, evidentiranje i ažuriranje administracije vezane za nova zapošljavanja i postojeće zaposlenike
  • Podrška kod provođenja selekcijskog procesa
  • Kontrola evidencije radnog vremena u predviđenim alatima
  • Briga o voznom parku tvrtke

ŠTO TRAŽIMO?

  • Dvije godine iskustva na istim ili sličnim poslovima
  • VŠS/VSS, poželjno ekonomskog usmjerenja
  • Napredno poznavanje Excela
  • Dobro znanje engleskog jezika
  • Pedantnost i preciznost

ŠTO NUDIMO?

  • Konkurentna primanja
  • Paket neoporezivih dodataka i prigodnih nagrada Multisport
  • Podršku u radu i detaljno uvođenje u posao
  • Mogućnost dugoročnog zaposlenja i razvoja u sklopu velike internacionalne korporacije
  • Rad u stabilnoj, rastućoj kompanij

Ukoliko ste zainteresirani za navedenu poziciju i udovoljavate navedenim kriterijima, pošaljite nam svoj životopis. Javit ćemo Vam se u što kraćem roku.

Dozvola za obavljanje djelatnosti u svezi sa zapošljavanjem ministarstva nadležnog za rad br. 178/20.