Asistent u HR administraciji i kontrolingu (m/ž)
Lugera Talent Solutions (prethodno Adecco) globalni je lider u pružanju usluga u području ljudskih potencijala.
Naš klijent inovativna je, međunarodna tvrtka koja se bavi pronalaskom rješenja za održivi razvoj energije, upravljanje elektroenergetskom mrežom i digitalnu transformaciju energetskih sustava.
Za njihov ured u Zagrebu, tražimo motiviranu osobu za poziciju:
Asistent u HR administraciji i kontrolingu (m/ž)
Lokacija: Zagreb
OPIS POSLA:
- Komunikacija i bliska suradnja s odjelima Financija i računovodstva te Ljudskih resursa
- Organizacija prikupljanja, protoka i arhiviranja računovodstvene, administrativne te financijske dokumentacije
- Provjera računovodstvene i financijske dokumentacije te priprema konsolidiranih izvještaja i prezentacija istih
- Priprema kalkulacija i prateće dokumentacije kao podloga za fakturiranje usluga
- Praćenje poslovnih planova i aktivnosti te priprema izvještaja
- Vođenje internih evidencija i arhive
- Rad u internom ERP sustavu
- Organizacija, evidentiranje i ažuriranje administracije vezane za nova zapošljavanja i postojeće zaposlenike
- Podrška kod provođenja selekcijskog procesa
- Kontrola evidencije radnog vremena u predviđenim alatima
- Briga o voznom parku tvrtke
ŠTO TRAŽIMO?
- Dvije godine iskustva na istim ili sličnim poslovima
- VŠS/VSS, poželjno ekonomskog usmjerenja
- Napredno poznavanje Excela
- Dobro znanje engleskog jezika
- Pedantnost i preciznost
ŠTO NUDIMO?
- Konkurentna primanja
- Paket neoporezivih dodataka i prigodnih nagrada Multisport
- Podršku u radu i detaljno uvođenje u posao
- Mogućnost dugoročnog zaposlenja i razvoja u sklopu velike internacionalne korporacije
- Rad u stabilnoj, rastućoj kompanij
Ukoliko ste zainteresirani za navedenu poziciju i udovoljavate navedenim kriterijima, pošaljite nam svoj životopis. Javit ćemo Vam se u što
kraćem roku.
Dozvola za obavljanje djelatnosti u svezi sa zapošljavanjem ministarstva nadležnog za rad br. 178/20.