Pregledavate arhivu oglasa objavljenih na www.posao.hr.
Ovaj oglas je istekao 17.05.2019. i više nije aktivan.
Sadržaj oglasa prikazan je isključivo u informativne svrhe.

Adecco je vodeća multinacionalna kompanija koja s više od 33.000 zaposlenih i mrežom od 5.000 poslovnica u 60 zemalja nudi širok raspon usluga u području ljudskih potencijala. Naše usluge svakodnevno koristi preko 100.000 klijenata.

Za našeg klijenta, renomiranu njemačku tvrtku koja već više od 20 godina uspješno posluje diljem Europe, tražimo motiviranu i proaktivnu osobu koja će postati novi član tima u Zagrebu na poziciji:

Asistent u administraciji (m/ž)


Odgovornosti:

  • Koordinacija svih dnevnih administrativnih aktivnosti
  • Rezervacije sastanaka i događanja, organiziranje putovanja
  • Vođenje raznih evidencija te priprema potrebnih izvještaja
  • Priprema obrazaca za nova zapošljavanja i vođenje evidencije radnih sati
  • Svakodnevna komunikacija s menadžerima i zaposlenicima iz grupacije na njemačkom jeziku
Uvjeti:
  • SSS, VŠS, VSS
  • Organiziranost, analitičnost i proaktivnost u radu
  • Izvrsno poznavanje njemačkog jezika u govoru i pismu
  • Razvijene vještine rada na računalu
Nudimo:
  • Ugodnu i dinamičnu radnu atmosferu
  • Kontinuiran razvoj organizacijskih i komunikacijskih vještina
  • Atraktivna primanja, u potpunosti plaćen prijevoz i godišnji bonusi
  • Plaćene edukacije i dodatne benefite za zaposlenike
Ukoliko ste zainteresirani za navedenu poziciju i udovoljavate navedenim kriterijima pošaljite Vaš životopis na engleskom ili hrvatskom jeziku putem linka za prijavu najkasnije do 17.05.2019.

Adecco Hrvatska d.o.o. ishodilo je dozvolu za obavljanje djelatnosti u svezi sa zapošljavanjem Ministarstva gospodarstva, rada i poduzetništva klasa: UP/I-102-02/03-04/07 od 05.06.2003.
Oglasnik grupacija:
posao.hr oglasnik.hr auti.hr edukacija.hr
Pomozite poboljšati Posao.hr Pošaljite nam svoje komentare