Pregledavate arhivu oglasa objavljenih na www.posao.hr.
Ovaj oglas je istekao 30.06.2022. i više nije aktivan.
Sadržaj oglasa prikazan je isključivo u informativne svrhe.
Trenutno aktivne oglase pogledajte na www.posao.hr.

Asistent/ica predsjednika uprave  HZZ OGLAS

Oglas je istekao
Poslodavac:
ANCONA GRUPA d.o.o. za proizvodnju, trgovinu i inženjering
Kategorija:
Mjesto rada:
Đakovo
Rok prijave:
30.06.2022.

O poslu

Mjesto rada:
ĐAKOVO, OSJEČKO-BARANJSKA ŽUPANIJA
Broj traženih radnika:
1
Razina obrazovanja:
Fakultet, akademija, magisterij, doktorat
Radno iskustvo:
3 godine
Vrsta zaposlenja:
Na određeno; povećan opseg posla
Radno vrijeme:
Puno radno vrijeme
Smještaj:
Nema smještaja
Poslodavac:
ANCONA GRUPA d.o.o. za proizvodnju, trgovinu i inženjering
Kontakt:
Ostale informacije:
Ostali uvjeti radnog mjesta: mogućnost stalnog zaposlenja

Opis posla Organizira i koordinira aktivnosti ureda Uprave/dnevno
Komunicira potrebne informacije prema odjelima - briga oko interne i eksterne komunikacije - pružanje logističke i administrativne potpore izvršnim pozicijama unutar tvrtke/dnevno
Radi s dokumetacijom ureda uprave i arhiviranjem, digitalni arhiv i administrativni zadaci - administrativna podrška poslovanju/dnevno, tjedno
Organizira poslovne sastanke i vodi zapisnike/dnevno, tjedno
Komunicira s poslovnim suradnicima i klijentima/dnevno
Prima stranke, telefonske poruke te organizira službena putovanja predsjednika Uprave/dnevno
Vodi raspored svih poslovnih sastanaka predsjednika Uprave, arhivira i koordinira zapisnike radnih sastanaka kao i ostale tekuće izvještaje nadležnih osoba pojedinih odjela/mjesečno
Raspoređuje predmete, zadatke i poslove prema naputku predsjednika Uprave i vodi brigu o rokovima izvršenja kroz interni planer poslova kako za odjel Uprave tako i za sve ostale odjele prema dodijeljenim zadacima/dnevno, tjedno, mjesečno
Priprema poslovne prezentacije prema uputama predsjednika Uprave/mjesečno
Priprema evidencije i izvješća, obrasce za potrebe ureda uprave/dnevno, tjedno
Nabavlja uredske potrepštine za ured uprave/tjedno, mjesečno
Raspoređuje predmete, zadatke i poslove prema naputku Uprave i vodi brigu o rokovima izvršenja/tjedno, mjesečno
Priprema svih traženih podloga, sažetaka, analiza, obrazaca i internih izvještaja na zahtjev
Radi poslove prijama i razvrstavanja pošte/tjedno
Vodi pripadajuće dodijeljene arhive i registre iz sfere općih poslova i administrator je za digitalne datoteke i digitalni arhiv/dnevno
Uvjeti: Bacc/VŠS/VSS/Mag
minimalno tri godine iskustva na istim ili sličnim poslovima
aktivno poznavanje engleskog jezika u govoru i pismu, poznavanje njemačkog jezika je prednost
motivacija za učenje i dinamičan rad uz visoko pozicioniranu osobu u kompaniji
izvrsne komunikacijske vještine i zrelost u organizacijskom ophođenju
povjerljiva i pouzdana osoba s visokom radnom etikom (dosljedna u čuvanju povjerljivih poslovnih podataka)
izuzetne organizacijske sposobnosti te vještine upravljanja vremenom s usmjerenošću na rezultate i rokove radnih zadataka
dobre analitičke vještine u organizaciji podataka iz višestrukih izvora
poznavanje Office 365 alata (Word, Excel, Outlook)
vozačka dozvola B kategorije
Podaci su preuzeti sa:
Šifra radnog mjesta:
123859265
HZZ

Hrvatski zavod za zapošljavanje
Sva prava pridržana © 2024, www.hzz.hr
Sadržaj ovog oglasa je prenesen sa službenih stranica Hrvatskog zavoda za zapošljavanje.
Portal Posao.hr ne odgovara za eventualnu netočnost podataka u oglasu.