Pregledavate arhivu oglasa objavljenih na www.posao.hr.
Ovaj oglas je istekao 15.05.2022. i više nije aktivan.
Sadržaj oglasa prikazan je isključivo u informativne svrhe.
Trenutno aktivne oglase pogledajte na www.posao.hr.

Analitičar upravljanja pravnim troškovima (m/ž)

Oglas je istekao
Poslodavac:
Kategorija:
Mjesto rada:
Zagreb
Rok prijave:
15.05.2022.
www.pliva.hr

Zapošljavamo
u PLIVI

Jeste li se ikada zapitali kako bi bilo raditi u PLIVI? Znanje, stručnost, predani timski rad, znatiželja i suvremene tehnologije - ključ su PLIVINOG uspjeha.

Iza investicija, izvoza, prodaje i svih pokazatelja uspješnosti kompanije stoje zaposlenici čija nas velika strast prema onome što rade pokreće i koji svojim znanjem i trudom svakodnevno unapređuju kvalitetu života ljudi diljem svijeta.

U PLIVI ćete:

TRAŽIMO

Analitičara upravljanja pravnim troškovima (m/ž)

Kao član globalnog tima bit ćete odgovorni za:
  • odgovaranje na upite odvjetničkih društava i Tevinih dobavljača pravnih usluga u vezi s računima i plaćanjima
  • primarni kontakt i komunikaciju s kolegama u Tevi u slučaju novonastalih problema oko fakturiranja računa vezano za pravne troškove
  • praćenje i usklađivanje faktura između sustava e-naplate i Tevinih Accounts Payable (AP) sustava
  • praćenje i revidiranje faktura kako bi se osigurala pravovremena obrada u skladu sa smjernicama za naplatu
  • upravljanje procesom uključivanja odvjetničkih društava i dobavljača u Tevin elektronički sustav naplate
  • izradu izvješća i analizu ključnih podataka o naplati
  • identifikaciju i praćenje trendova koji utječu na ukupnu Tevinu potrošnju vezano za pravne troškove
  • davanje preporuka o mogućnostima poboljšanja procesa kako bi proces bio učinkovitiji
  • direktnu suradnju s vanjskim odvjetnicima kako biste bolje razumjeli njihovu potrošnju i stalno poboljšavali izvješćivanje

Znanja i kvalifikacije:

  • VŠS/VSS relevantnog usmjerenja
  • minimalno 3 godine radnog iskustva na analitičkim zadacima
  • iskustvo rada u odvjetničkom uredu, pravnoj službi, javno-bilježničkom uredu ili reviziji je prednost
  • odlično poznavanje MS Office alata sa naglaskom na Excel
  • iskustvo rada u kros-funkcionalnim timovima u globalnom okruženju
  • iskustvo u radu sa bazama podataka, e-naplatom i analitičkim softverskim alatima je prednost
  • odlično znanje engleskog jezika u govoru i pismu

Ako ste u navedenom radnom mjestu prepoznali izazov za svoju karijeru i udovoljavate navedenim uvjetima, svoju ponudu i životopis na hrvatskom i engleskom jeziku dostavite do 15. svibnja:


PRIJAVI SE



Razmatrane će biti samo pravovremene i potpune prijave pristigle elektronskim putem.