Ovaj oglas je istekao 12.10.2017. i više nije aktivan.
Sadržaj oglasa prikazan je isključivo u informativne svrhe.
Trenutno aktivne oglase pogledajte na www.posao.hr.
Agent u odjelu korisničke podrške (m/ž)
O poslu
Naš klijent, Vipnet d.o.o., je vodeća telekomunikacijska kompanija u Hrvatskoj s dugogodišnjom internacionalnom tradicijom poslovanja. Prepoznatljivi identitet kompanije te zanimljivost i inovativnost usluga svrstava našeg klijenta među najbolje operatere u svijetu. Radi daljnjeg proširenja opsega posla tražimo dinamične, komunikativne i odgovorne osobe za poziciju:
Agent u odjelu korisničke podrške (m/ž)
- Zagreb
Odgovornosti:
• Javljanje na dolazne pozive korisnika
• Odgovaranje na upite korisnika vezano uz proizvode i usluge tvrtke
• Podrška postojećim korisnicima
• Prezentacija i prodaja usluga tvrtke
• Obrada reklamacija korisnika
• Vođenje popratne administracije poziva
O zaposleniku
• Minimalno SSS
• Korištenje engleskog jezika u govoru i pismu
• Aktivno korištenje MS Office-a
• Tražimo dinamične, motivirane i proaktivne osobe, razvijenih komunikacijskih i prezentacijskih vještina, strpljive i uljudne u komunikaciji s ljudima
Nudimo:
• Ugodnu radnu okolinu
• Dinamično i stimulativno radno okruženje
• Edukaciju i mogućnost napredovanja
• Mogućnost ostvarivanja atraktivnih bonusa na fiksnu plaću
• Ugovor o radu na određeno vrijeme uz mogućnost produžetka (rad putem studentskog ugovora ne nudimo)
Ukoliko ste zainteresirani za navedenu poziciju i udovoljavate navedenim kriterijima pošaljite nam svoj životopis na hrvatskom jeziku s naznakom za navedeno radno mjesto, na e-mail adresu: [email protected] najkasnije do 12.10.2017.
Adecco Hrvatska d.o.o. ishodilo je dozvolu za obavljanje djelatnosti u svezi sa zapošljavanjem Ministarstva gospodarstva, rada i poduzetništva klasa: UP/I-102-02/03-04/07 od 05.6.2003.