Pregledavate arhivu oglasa objavljenih na www.posao.hr.
Ovaj oglas je istekao 28.02.2025. i više nije aktivan.
Sadržaj oglasa prikazan je isključivo u informativne svrhe.
Trenutno aktivne oglase pogledajte na www.posao.hr.

Agent korisničke podrške (m/ž)

Oglas je istekao
Poslodavac:
Kategorija:
Mjesto rada:
Zagreb
Rok prijave:
28.02.2025.

O poslu

Opis radnog mjesta:
Tenderi d.o.o. započeli su s radom 2004. godine u Hrvatskoj, a zahvaljujući našem profesionalnom timu pružamo personaliziranu korisničku podršku putem telefona ili e-pošte.
Naša misija je osigurati najpotpuniju bazu podataka o javnim natječajima uz najvišu kvalitetu korisničke usluge.

Tenderi d.o.o. dio je Tender Service Group, dinamične i rastuće grupacije koja posluje u 14 zemalja i nudi informacijske usluge vezane uz javnu nabavu (B2B).

Agent korisničke podrške

Naša tvrtka traži Agenta korisničke podrške koji će aktivno kontaktirati naše potencijalne klijente.

Tražite li dinamičan posao s punim radnim vremenom gdje možete razvijati svoje komunikacijske vještine i raditi u poticajnom timskom okruženju?

Kao agent korisničke podrške, komunicirat ćete s klijentima, pružati im informacije i pomagati im pronaći najbolje rješenje.

Nudimo profesionalnu obuku, pozitivnu radnu atmosferu i odličan tim koji će Vas podržavati.
Ako volite rad s ljudima i imate pozitivan stav, voljeli bismo Vas imati u našem timu!

Vaši zadaci i odgovornosti:
− Stvaranje novih prodajnih prilika.
− Kontaktiranje novih potencijalnih klijenata.
− Implementacija prodajnih planova.
− Širenje baze klijenata pronalaskom novih prodajnih kanala.
Vrsta posla:
stalni radni odnos

O zaposleniku

Znanja i kvalifikacije:
Što tražimo?
− Iskustvo u upravljanju korisničkim odnosima, uključujući prethodni rad na odgovarajućoj B2B prodajnoj poziciji.
− Iskustvo u call centru je prednost.
− Minimalno završena srednja škola.
− Izvrsne komunikacijske vještine i jasno izražavanje.
− Dobro poznavanje rada na računalu i Office paketa.
− Visoka razina osobne kulture.
− Motivacija za rad.
− Predanost i marljivost.
− Znanje engleskog jezika je prednost.

Što nudimo?
− Puno radno vrijeme.
− Fiksno radno vrijeme: 08:00 – 16:00.
− Dobar radni ambijent u otvorenom, dinamičnom i motiviranom timu.
− Mogućnost za napredovanje.
− Sigurnost rada u stabilnoj industriji otpornoj na krize.
− Timsku atmosferu s jakim fokusom na kvalitetu i inovacije.
− Soft vještine: trening iz pregovaranja, prodaje i komunikacije.
− Uvođenje u posao i stalna podrška supervizora.

Komunikacija se odvija prvenstveno putem telefona i e-maila, gdje agent aktivno kontaktira klijente, pruža informacije, odgovara na upite te pomaže u pronalaženju najboljih rješenja za njihove potrebe.

Vidite li sebe kao dio našeg tima?

Pošaljite nam svoju prijavu s očekivanjima o plaći i najranijim mogućim datumom početka rada na [email protected]

Veselimo se Vašoj prijavi i rado ćemo odgovoriti na sva Vaša pitanja!
Poznavanje rada na računalu:
osnovno