Ovaj oglas je istekao 28.02.2025. i više nije aktivan.
Sadržaj oglasa prikazan je isključivo u informativne svrhe.
Trenutno aktivne oglase pogledajte na www.posao.hr.
Agent korisničke podrške (m/ž)
O poslu
Naša misija je osigurati najpotpuniju bazu podataka o javnim natječajima uz najvišu kvalitetu korisničke usluge.
Tenderi d.o.o. dio je Tender Service Group, dinamične i rastuće grupacije koja posluje u 14 zemalja i nudi informacijske usluge vezane uz javnu nabavu (B2B).
Agent korisničke podrške
Naša tvrtka traži Agenta korisničke podrške koji će aktivno kontaktirati naše potencijalne klijente.
Tražite li dinamičan posao s punim radnim vremenom gdje možete razvijati svoje komunikacijske vještine i raditi u poticajnom timskom okruženju?
Kao agent korisničke podrške, komunicirat ćete s klijentima, pružati im informacije i pomagati im pronaći najbolje rješenje.
Nudimo profesionalnu obuku, pozitivnu radnu atmosferu i odličan tim koji će Vas podržavati.
Ako volite rad s ljudima i imate pozitivan stav, voljeli bismo Vas imati u našem timu!
Vaši zadaci i odgovornosti:
− Stvaranje novih prodajnih prilika.
− Kontaktiranje novih potencijalnih klijenata.
− Implementacija prodajnih planova.
− Širenje baze klijenata pronalaskom novih prodajnih kanala.
O zaposleniku
− Iskustvo u upravljanju korisničkim odnosima, uključujući prethodni rad na odgovarajućoj B2B prodajnoj poziciji.
− Iskustvo u call centru je prednost.
− Minimalno završena srednja škola.
− Izvrsne komunikacijske vještine i jasno izražavanje.
− Dobro poznavanje rada na računalu i Office paketa.
− Visoka razina osobne kulture.
− Motivacija za rad.
− Predanost i marljivost.
− Znanje engleskog jezika je prednost.
Što nudimo?
− Puno radno vrijeme.
− Fiksno radno vrijeme: 08:00 – 16:00.
− Dobar radni ambijent u otvorenom, dinamičnom i motiviranom timu.
− Mogućnost za napredovanje.
− Sigurnost rada u stabilnoj industriji otpornoj na krize.
− Timsku atmosferu s jakim fokusom na kvalitetu i inovacije.
− Soft vještine: trening iz pregovaranja, prodaje i komunikacije.
− Uvođenje u posao i stalna podrška supervizora.
Komunikacija se odvija prvenstveno putem telefona i e-maila, gdje agent aktivno kontaktira klijente, pruža informacije, odgovara na upite te pomaže u pronalaženju najboljih rješenja za njihove potrebe.
Vidite li sebe kao dio našeg tima?
Pošaljite nam svoju prijavu s očekivanjima o plaći i najranijim mogućim datumom početka rada na [email protected]
Veselimo se Vašoj prijavi i rado ćemo odgovoriti na sva Vaša pitanja!