Ovaj oglas je istekao 10.04.2023. i više nije aktivan.
Sadržaj oglasa prikazan je isključivo u informativne svrhe.
Trenutno aktivne oglase pogledajte na www.posao.hr.
Administrator u prodaji i nabavi - asistent direktora (m/ž)
O poslu
U navedenom polju djelovanja bilježimo stalan rast i uspjeh.
Robu naših dobavljača u većinu slučajeva plasiramo kroz retail kanal.
Opis posla
- organizacija i komunikacija sa domaćim dobavljačima
- uredski poslovi
- izrada tablica i prezentacije (Excel, PowerPoint)
- prijem narudžbi i komunikacija s kupcima, rad na telefonu i računalu
- osigurava kvalitetne i potpune podatke i informacije u svezi poslovanja te ih priprema za periodičnu dostavu izvještaja
- prati tržište s ciljem prepoznavanja vanjskih podataka i informacija koje mogu imati utjecaj na poslovanje
- sudjeluje u identifikaciji, razvoju novih i unapređenju postojećih poslovnih procesa
- sudjeluje u kontroli financijskog poslovanja, pridržavanju usvojenog budžeta te upravljanju troškovima
- komunikacija s vanjskim računovodstvom i klijentima
- izdavanje izlaznih računa
- evidencija i urudžbiranje ulaznih računa
- koordiniranje svih aktivnosti oko suradnje s dobavljačima, pregovaranja i ugovaranja; količinama i zalihama, isporukama
- rješavanje reklamacija
- aktivno traženje novih dobavljača kao i predlaganje novih proizvoda za širenje asortimana
- službeni mobitel i laptop
- nudimo mogućnost usavršavanja i napredovanja
- zapošljavamo u stalni radni odnos uz probni rok i početnu plaću (860€ neto) u trajanju 3 mjeseca
- nakon isteka probnog roka kandidati mogu očekivati povećanje osnovice od 140€ +
- povremeni rad od kuće
Plaća:
Od 870 eur (od 6,555.02 kn)
*Stopa konverzije kune u euro, korištena u izračunu, službeno je određena na Vijeću za ekonomske i financijske poslove EU-a, 12. srpnja 2022., po središnjem paritetu te iznosi 1 euro=7,53450 kuna.
Mjesto gdje će vaše mišljenje uvijek biti važno!
O zaposleniku
Tražimo prije svega entuzijasta/icu koji ima prirodno urođenu znatiželju i interes prema prodaji/nabavi, pregovaranju i istraživanju.
- radno iskustvo u uredskom poslovanju i operacijama vezanim uz trgovačke procese minimalno dvije godine
- tražimo odgovornu, komunikativnu i vedru osobu za timski rad koja je sklona preuzimanju odgovornosti
- tražimo sklonost brzog učenja; poznavanje Office alata (Word, Excel, PowerPoint)
Prijavite se putem emaila [email protected] ili putem linka za Brzu prijavu.