Administrator (m/ž)

Adecco je vodeća agencija za posredovanje pri zapošljavanju.
Za našeg klijenta, kompaniju specijaliziranu za fiskalnu reprezentaciju, u potrazi smo za
novim članom tima na poziciji:
Administrator (m/ž)
Lokacija: Rijeka
OPIS RADNOG MJESTA:
- Izrada ponuda i računa za klijente
- Arhiviranje dokumenata
- Vođenje evidencije URA i IRA u internom programu
- Provođenje dubinske analize klijenata
- Vođenje dokumentacije i ostali administrativni poslovi prema potrebi
OD IDEALNOG KANDIDATA OČEKUJEMO:
- Minimalno godinu dana iskustva u administrativnim poslovima
- Aktivno korištenje engleskog jezika u govoru pismu
- Aktivno korištenje MS Office alata
- Razvijene komunikacijske vještine i spremnost na svakodnevno komunikaciju s poslovnim partnerima
- Spremnost na putovanja
NUDIMO:
- Rad u dinamičnom i međunarodnom okruženju
- Mentorstvo kolega
- Fleksibilno radno vrijeme izvan sezone
- Kontinuirano povećanje plaće u skladu s iskustvom
- Priliku za učenje i stjecanje novih vještina
Ako se pronalazite u opisu posla i želite čuti više o poziciji, pošaljite nam svoj životopis putem linka za prijavu.
Adecco Hrvatska d.o.o. ishodilo je dozvolu za obavljanje djelatnosti u svezi sa zapošljavanjem Ministarstva gospodarstva, rada i
poduzetništva klasa: UP/I-102-02/20-03/13 od 13.02.2020.
Napomena: kontaktirat ćemo samo kandidate koji uđu u uži izbor