Ovaj oglas je istekao 31.08.2019. i više nije aktivan.
Sadržaj oglasa prikazan je isključivo u informativne svrhe.
Trenutno aktivne oglase pogledajte na www.posao.hr.
Administrator (m/ž)
Workforce je regionalna HR kompanija koja posluje u zemljama Adriatik regije te dnevno surađujemo sa preko 1000 klijenata i 12 000 djelatnika. Prisutni smo na tržištu sa jednim ciljem, da pomognemo tvrtkama da budu što uspješnije u zapošljavanju i prevladaju sve HR izazove. Uz visoku profesionalnost i predanost naših kolega, stalno potičemo razvoj poslovanja naših klijenata pružajući kvalitetnu, fleksibilnu i sveobuhvatnu HR podršku.
Za našeg klijenta, renomiranu međunarodnu kompaniju tražimo:
Administrator (m/ž) - 2 izvršitelja
Mjesto rada: okolica Zagreba
ZADACI:
- Usluge expedita – obuhvaća zaprimanje pošte na recepciji ili centralnom expeditu, unos dokumenta u aplikaciju, internu dostavu korisnika, skeniranje dokumenata, spremanje dokumenata u definirani folder i /ili aplikaciju
- Skladišni poslovi – uključuje zaprimanje robe u skladište, unos dokumentacije u sustav, izdavanje robe sa skladišta i po potrebi fizička dostava korisniku, vođenje evidencije stanja skladišta, redovne inventure skladišta
- Usluge arhive – pomoć korisnicima kod pripreme dokumentacije, organizacija prijevoza i smještaja u arhivu, po potrebi pomoć u fizičkom slaganju i pakiranju arhive
- Upravljanje otpadom – uključuje prikup papira, organizaciju odvoza, vođenje zakonski propisanih evidencija
- Organizacija i praćenje izvršenja svih prijava kvarova na raznim sustavima objekta te koordinacija aktivnosti sa vanjskim izvođačima radova
- Pratnja vanjskih izvođača radova tijekom izvršenja popravaka
- Otvaranje kartica kontrole pristupa – uključuje obradu zahtjeva, unos u sustav, komunikaciju sa administratorom, fizičku pripremu i dodjelu kartice korisniku
- Uništavanje povjerljive dokumentacije
- Administracija voznog parka – uključuje komunikaciju sa korisnikom, koordinaciju sa externim izvršiteljem usluge, vođenje evidencije
- Organizaciju i praćenje izvršenja internih selidbi – uključuje komunikaciju sa korisnicima, slanje obavijesti, dostavu kutija za selidbu i ostalog materijala korisnicima, povremeno preseljenje manjih komada namještaja (stolice, ladičari isl.)
- Po potrebi sve ostale usluge koje se mogu pojaviti
- Skladišni poslovi – uključuje zaprimanje robe u skladište, unos dokumentacije u sustav, izdavanje robe sa skladišta i po potrebi fizička dostava korisniku, vođenje evidencije stanja skladišta, redovne inventure skladišta
KOMPETENCIJE:
- SSS
- Znanje engleskog jezika
- Dobre organizacijske vještine
- Dobre komunikacijske sposobnosti
- Sposobnost korištenja inicijative
- MS Office
- Visoki stupanj savjesnosti i predanosti poslu
- Timski rad
- Sistematičnost i analitičnost
- Vozačka dozvola B kategorije
- Znanje engleskog jezika
UVJETI:
- rad u stabilnoj kompaniji
- redovita primanja
- mogućnost napredovanja
- dodatno usavršavanje na radnom mjestu (napredovanje)
- ugovor o radu na određeno vrijeme s mogućnosti neodređenog
- redovita primanja
Ukoliko ste u navedenom prepoznali izazov za razvoj vlastite karijere i zadovoljavate navedene uvjete, prijavite sa motivacijskim pismom i životopisom putem donje Brze prijave.
Hvala Vam na prijavi!