Ovaj oglas je istekao 31.03.2019. i više nije aktivan.
Sadržaj oglasa prikazan je isključivo u informativne svrhe.
Trenutno aktivne oglase pogledajte na www.posao.hr.
Administrativni referent podrške klijentima (m/ž)
Naš klijent je uspješna internacionalna kompanija koja za svoju podružnicu u Puli zbog kontinuiranog rasta i proširenja traži više kvalitetnih i komunikativnih osoba za rad na poziciji:
Administrativni referent podrške klijentima (m/ž) – Pula
- Komunikacija s korisnicima talijanskog govornog područja
- Briga o korisnicima
- Pružanje korisničke podrške
- Odgovaranje na upite korisnika te evidentiranje kontakata s korisnicima
- Osnovno znanje talijanskog jezika u govoru i pismu
- Osnovno korištenje MS Officea
- Ugovor o radu na 1 god.
- Ugovor o radu na puno ili nepuno radno vrijeme uz mogućnost promjene satnice
- Bonus dobrodošlice u iznosu od 1400,00 kn neto
- Bonus do 450,00 kn neto
- Bonus za popodnevne smjene 100,00 kn bruto
- Uvećanje satnice za rad nedjeljom (35%), praznikom i prekovremeno (50%)
- Mogućnost rasta fiksne plaće kroz ostvarivanje drugih atraktivnih bonusa
- Naknada za prijevoz 230,00 – 2.600,00 kn
- Plaćeno usavršavanje talijanskog jezika
- Plaćena edukacija
- Ugodna radna okolina
- Razvijanje osobnih komunikacijskih vještina
- Upoznavanje s radnim procesima i stjecanje radnog iskustva u korporativnom okruženju
- Mogućnost napredovanja u skladu s vlastitim željama i kompetencijama
Ukoliko ste se prepoznali u gore traženom profilu i želite razvijati svoju karijeru u poticajnoj i profesionalnoj radnoj okolini pošaljite nam svoj životopis putem linka za prijavu najkasnije do 31.03.2019. godine.
Adecco Hrvatska d.o.o. ishodilo je dozvolu za obavljanje djelatnosti u svezi sa zapošljavanjem Ministarstva gospodarstva, rada i poduzetništva klasa: UP/I-102-02/03-04/07 od 05.06.2003.