Pregledavate arhivu oglasa objavljenih na www.posao.hr.
Ovaj oglas je istekao 31.03.2019. i više nije aktivan.
Sadržaj oglasa prikazan je isključivo u informativne svrhe.

Naš klijent je uspješna internacionalna kompanija koja za svoju podružnicu u Puli zbog kontinuiranog rasta i proširenja traži više kvalitetnih i komunikativnih osoba za rad na poziciji:

Administrativni referent podrške klijentima (m/ž) – Pula


ODGOVORNOSTI:
  • Komunikacija s korisnicima talijanskog govornog područja
  • Briga o korisnicima
  • Pružanje korisničke podrške
  • Odgovaranje na upite korisnika te evidentiranje kontakata s korisnicima
UVJETI:
  • Osnovno znanje talijanskog jezika u govoru i pismu
  • Osnovno korištenje MS Officea
NUDIMO:
  • Ugovor o radu na 1 god.
  • Ugovor o radu na puno ili nepuno radno vrijeme uz mogućnost promjene satnice
  • Bonus dobrodošlice u iznosu od 1400,00 kn neto
  • Bonus do 450,00 kn neto
  • Bonus za popodnevne smjene 100,00 kn bruto
  • Uvećanje satnice za rad nedjeljom (35%), praznikom i prekovremeno (50%)
  • Mogućnost rasta fiksne plaće kroz ostvarivanje drugih atraktivnih bonusa
  • Naknada za prijevoz 230,00 – 2.600,00 kn
  • Plaćeno usavršavanje talijanskog jezika
  • Plaćena edukacija
  • Ugodna radna okolina
  • Razvijanje osobnih komunikacijskih vještina
  • Upoznavanje s radnim procesima i stjecanje radnog iskustva u korporativnom okruženju
  • Mogućnost napredovanja u skladu s vlastitim željama i kompetencijama

Ukoliko ste se prepoznali u gore traženom profilu i želite razvijati svoju karijeru u poticajnoj i profesionalnoj radnoj okolini pošaljite nam svoj životopis putem linka za prijavu najkasnije do 31.03.2019. godine.

Adecco Hrvatska d.o.o. ishodilo je dozvolu za obavljanje djelatnosti u svezi sa zapošljavanjem Ministarstva gospodarstva, rada i poduzetništva klasa: UP/I-102-02/03-04/07 od 05.06.2003.
Oglasnik grupacija:
posao.hr oglasnik.hr auti.hr edukacija.hr
Pomozite poboljšati Posao.hr Pošaljite nam svoje komentare