Pod novim sloganom 'Kod bake ili na moru, na jesen svi na broju!' uz Igora Mešina i Renea Bitorajca |
Svakog ljeta, uoči odlaska na godišnje odmore, povećava se broj napuštenih životinja koje lutaju ulicama,izložene ranjavanju i smrti od automobila, gladi i žeđi te iživljavanju pojedinaca. Građani koji izbacuju dotadašnjega člana obitelji na ulicu krše zakon, pokazuju neodgovornost i nedostatak empatije premabespomoćnoj životinji te prebacuju odgovornost za zbrinjavanje životinje suosjećajnim građanima ipretrpanim skloništima za napuštene životinje. Iako je napuštanje životinja kažnjivo novčanim iznosom do 15.000 kuna, u Hrvatskoj su i dalje tijekom cijelegodine prisutni velik broj napuštenih životinja i nedostatak skloništa za napuštene životinje s politikom neubijanja, a nedostaju i programi edukacije i udomljavanja. Na potrebu odgovorne brige o životinjama kao članovima obitelji u ovogodišnjoj kampanji 'Obitelj na more, apas na ulicu?' upozorava zabavan i duhovit glumačko-voditeljski par Igor Mešin i Rene Bitorajac, koji s jumbo plakata poručuje: 'Kod bake ili na moru, na jesen svi na broju!' Prekrasni psi s plakata su štenci Barnie, Bernie, Bornie, Rona, Bara i Virga, dok su na snimanju sudjelovali i odrasli psi Vuki i Kety, a to su samo neke od brojnih napuštenih životinja smještenih u Skloništu za nezbrinuteživotinje grada Zagreba u Dumovcu. Ova kampanja, osim pozitivne i vedre poruke koju šalje, svake godine poziva i na udomljavanje napuštenih životinja s plakata i ostalih smještenih u skloništima diljem Hrvatske. Plakati će biti postavljeni tijekom ljetnih mjeseci u Zagrebu i drugim hrvatskim gradovima te jasnom porukompozivati građane da ne napuštaju životinje. |