6 pravila za uspjeh u poduzetništvu

6 pravila za uspjeh u poduzetništvu

Poduzetnici ne dolaze lako do uspjeha, ali vole podijeliti iskustva s drugima, a da bi se to proširilo izvan kruga poznanstava pobrinula se Cheryl Snap Conner, izvršna direktorica (CEO) kompanije SnappConner PR.

Skupila je sve na jednom mjestu pa pokušala pomoći zainteresiranima kako kroz šest jednostavnih pravila otvoriti prostor za uspjeh. Kroz nastavak teksta donosimo ta pravila.

1. Uvijek vrijednost mora biti na prvom mjestu

Potrebno je biti okrenut prema uspjehu klijenta jednako kao prema svom jer svaki uspjeh koji klijent postigne uz korištenje vaše pomoći, bilo kroz savjete, konzultacije, proizvode ili usluge, zapravo je vaš uspjeh. Imajte to na umu i koncentrirajte se nuditi kvalitetu, tako ćete stvoriti odanu bazu klijenata, a uz to je i širiti.

2. Razmislite prije no što progovorite

Ponekad obećamo nešto što nismo promislili prije, ponekad kažemo nešto zbog čega požalimo prije. Svima se događa, ljudi smo. Zato treba vježbati i uvijek dobro promisliti što reći. Dakle, nešto kao šah, potrebno je razmišljati nekoliko koraka unaprijed.

3. Razmišljajte kreativnije i usvojite to

Lako je reći što se ne može, ali teže je pokušati ostvariti to. Čak i kad se nešto čini nemoguće, pokušajte to izvesti jer na taj način vježbate kreativnost, a ona je uvijek dobra na duge staze. Kreativnost će vas izvući iz mnogih problema, iako se na prvu to može činiti nemoguće.

4. Kad znate što želite, posegnite za time

Ako znate što želite i kako to ostvariti, nemojte čekati nego odmah krenite u akciju. Nudite se na najvišim razinama i ne odustajte. Kad je Sylvester Stallone napisao scenarij za Rockyja i imao viziju kako taj film treba izgledati, nije dopustio da netko to otkupi od njega ili izvede bez njega, godinama se borio da ostvari što je znao da može. Tako treba razmišljati. Pucajte prema vrhu čim znate da je to to.

5. Budite sažeti

Ukoliko znate kratko i jasno objasniti što želite i kako to ostvariti, bit ćete shvaćeni ozbilnije, posebno od strane nadređenog, eventualnog klijenta ili investitora. Svaka opširnost narušava koncentraciju onog koji sluša, ali i ruši vaš kredibilitet. Kratko i jasno!

6. Započnite i završite svaku raspravu sa zahvalnosti

Vrata otvara lijepa riječ i to nije tajna. Imajte respekta prema osobi kojoj se obraćate, ma koliko tema bila "vruća". Ostanite zahvalni i pristojni, neće odmoći.

Članak je prenesen s portala ICTBusiness.

Srijeda, 27.11.2019. / www.ictbusiness.info